Gå til innhold

Piano framfor sofa +++?

Gjest Gjest_kamomilla_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kamomilla_*
Skrevet

hei!

ville dere ha kjøpt et piano framfor f.eks. en sofa?

jeg skal flytte for meg selv snart, og tenker å kjøpe meg et piano. føler jeg vil ha mer glede av et piano enn en sofa! jeg elsker å spille piano.

jeg har seng, bokhylle og kommode!

jeg tenker å få tak i andre møbler etterhvert, selvfølgelig, men etter som jeg føler at pianoet har førsteprioritet, tror jeg at jeg skal kjøpe dette først, og så se etterhvert!

hvor mye må man betale for et ganske bra brukt piano? hvis noen har erfaring.. har jo lest litt rundt på nettet, men allikevel.

synes dere det høres rart ut?

jeg følger vel egentlig bare Simple Living på en måte... hva trenger jeg? trenger jeg en sofa? nei, kan sitte på gulvet på puter! trenger jeg et piano? ja! jeg må spille!

hehehhehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Synes ikke det høres rart ut i det hele tatt! Kjøp det som DU trenger, ikke det som alle andre mener at du trenger.

Jeg vet ikke helt med priser... men er lurt å få en pianostemmer til å teste det før du kjøper det :plystre:

Skrevet

Jeg kjøpte en liten sofa så fort jeg fikk sjansen til det, men det var helt bortkastet... Det var egentlig ikke plass, så på det overfylte rommet jeg hadde var det vanskelig å holde orden og jeg følte ikke for å ha folk på besøk så mye som jeg trodde jeg ville. Følg dine egne lyster og interesser. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...