Gå til innhold

Underholdning?! HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er nesten alt på plass, hvertfall planleggings messig.

Har gitt over masse ansvar til min mor og kommende svigermor, og er egentlig både lettet og fornøyd.

Men når vi var på bryllupsmesse i Oslo i går, spurte moren min meg hva jeg hadde tenkt i forhold til undeholdning.

Og HJELP; jeg har ikke tenkt... :(

Hva, hvem, hvor og når????

Trenger forslag.

Når har man underholdning?

Skal jo ha i seremonien, men er det vanlig med underholdning f.eks etter middagen, før kaffe og kaker?

Skal ha et stereoanlegg med musikk utover natta, men bør man ha noe mer?

Hm..

Kjempe takknemlig for tanker og forslag :)

Endret av ecathari
Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

I bryllupet til en av mine beste venninner, var det gjestene selv som sto for underholdningen. Det samme var det i min nieses bryllup. Noen sang, noen leste dikt/ korte anekdoter, noen spilte. Noen hadde laget powerpointframvisning av brudeparet, helt fra barndommen av og fram til nåtid.

Veldig vellykket alt sammen :)

Skrevet

Vi skal ha levende musikk til dansen. Ellers så går jeg utifra at tiden vil gå av seg selv, og at vi trossalt skal ha tid til å snakke med alle gjestene vi har invitert :)

Skrevet

Våre musikalske venner hadde kulturelle innslag under middagen. De fleste av dem hadde vi spurt direkte, og vi sørget også for akkompagnement på piano til de som trengte det.

I tillegg spilte jeg noe selv, og så hadde noen i nær familie forberedt to bryllupsleker (kom helt overraskende på meg, det var av den typen der brudeparet måtte opp og gjøre noe, gjestene kunne stå med drinken sin og slappe av og se på).

Skrevet

Jeg er allergisk mot selskapsleker, så det blir det nok ingen av i vårt bryllup. Vi tenker at det blir taler og sånt under middagen, og så blir det musikk og dans utover kvelden, men ingen underholdning utover det. Tror mange synes det er hyggelig å få de timene til å snakke sammen og danse litt, heller enn å se på enda mer som foregår i faste former. Resten av dagen blir jo fort litt "ferdigspikra".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...