Gå til innhold

Vil begynne med Dermalogica

Anbefalte innlegg

Gjest Vil begynne med Dermalogica
Skrevet

Jeg vil gjerne begynne med Dermalogica-serien! Jeg har til vanlig veldig fet hud, endel akne og kviser i kinnene og store porer over hele nesen. Hva slags produkter innenfor Dermalogica-serien anbefaler dere? Jeg har hørt at Dermalogica har en skikkelig bra peeling som inneholder fruktsyre, men hva heter den? Er det andre peelingprodukter innenfor Dermalogica som er bra?

Håper på svar, er veldig lei av å prøve ut produkter som ikke virker! Håper dermalogica virker.

Har dere i tillegg noen tips til hvordan huden kan se normalt ut i solen? Når jeg har ansiktet mitt i solen skinner det skikkelig av meg, og det ser helt grusomt ut. Føler jeg skikkelig teit av å måtte skjerme meg for solen, som jeg egentlig skal NYTE av.. Bruker til vanlig ID sminke og den fungerer, men det er bare de stygge kvisene og arrene mine som ødelegger.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vil gjerne begynne med Dermalogica-serien! Jeg har til vanlig veldig fet hud, endel akne og kviser i kinnene og store porer over hele nesen. Hva slags produkter innenfor Dermalogica-serien anbefaler dere? Jeg har hørt at Dermalogica har en skikkelig bra peeling som inneholder fruktsyre, men hva heter den? Er det andre peelingprodukter innenfor Dermalogica som er bra?

Håper på svar, er veldig lei av å prøve ut produkter som ikke virker! Håper dermalogica virker.

Har dere i tillegg noen tips til hvordan huden kan se normalt ut i solen? Når jeg har ansiktet mitt i solen skinner det skikkelig av meg, og det ser helt grusomt ut. Føler jeg skikkelig teit av å måtte skjerme meg for solen, som jeg egentlig skal NYTE av.. Bruker til vanlig ID sminke og den fungerer, men det er bare de stygge kvisene og arrene mine som ødelegger.

anbefaler deg å bestille time hos en hudpleier for en hudanalyse. Gjorde det i dag, og fikk overaskende resultater. Hun hjalp meg også med og finne riktige produkter i dermalogica serien. En halv time med hudanalyse og veiledning kostet 250 kr. vel verdt pengene!:)

Skrevet

hvor var du på sånn hudanalyse og veiledning, vil så gjerne prøve ut det for jeg finner aldri kremer som passer min hud. HVis det ikke var i oslo-området, noen som vet om noen billige men flinke i oslo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...