Gå til innhold

Tape til stroppeløs brudekjole

Anbefalte innlegg

Gjest Østfold
Skrevet

Hei!

Har noen av dere erfaring med å tape opp en stroppeløs brudekjole? I butikken garanterte de at den ikke ville skli ned, men jeg er ikke helt overbevist.. Det er jo en tung kjole, og jeg syns det virker som den sklir litt når jeg prøver den. Jeg har ikke lyst til å gå og dra i kjolen hele kvelden, så da tenkte jeg at jeg skulle være litt føre var, og kjøpe en slags tape kanskje?

Gjest Østfold
Skrevet

Jeg mener da selvfølgelig en dobbeltsidig tape som man taper på innsiden av kjolen =) Jeg har sett på litt forskjellige, men finner ingen jeg syns virker "sterk" nok.

Skrevet (endret)
Jeg mener da selvfølgelig en dobbeltsidig tape som man taper på innsiden av kjolen =) Jeg har sett på litt forskjellige, men finner ingen jeg syns virker "sterk" nok.

Har noen ganger sett at de har dobbelsidig klestape i godt utstyrte undertøysbutikker, husker dessverre ikke hva de heter. Finner det sikkert på nettet hvis du googler fashion tape. De så ganske kraftige ut, men med lim som ikke er skadelig for huden.

Tror jammen jeg skal kjøpe meg en slik jeg og, sånn for sikkerhets skyld.

Endret av Coriander
Gjest Østfold
Skrevet

Tusen takk for svar, da skal jeg prøve det=)

Skrevet

På Lindex har de kjole/bryst teip, har fått inn på 6 meters rull i de fleste butikker, funker kjempefint til vanlige plagg, men litt usikker på hvor bra den holder opp en "tung" brudekjole, men de koster en 50-60,- så er ikke så dyrt å kjøpe for å prøve;) Lykke til på den store dagen:D

Gjest Østfold
Skrevet

Tusen takk for tipset! Da skal jeg prøve det! =)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg har prøvd dobbeltsidig tape fra Lindex, som var nevnt ovenfor.

Men synes den var litt dårlig. Den satt godt fast i tøyet (på en vanlig topp da), men etter noen timer falt den løs fra huden. Og var ikke så mye i bevegelse da jeg brukte dette.

Men det finnes sikkert bedre;)

Masse lykke til på den store dagen =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...