Gjest Gjest_blondie_* Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 overskriftene sier vel det meste, men dette er noe jeg har lurt på lenge. Bruker redken all soft hårkur som gir fuktighet, men burde jeg bruke en proteinkur i tillegg?? Bruker anti-snap om dagen som leave in.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 fuktighet. mange som reagerer på proteiner, det kan gjøre håret verre. sjekk gjerne google ol. lykke til.
Neytiri Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Når håret mangler elastitet så mangler det proteiner. Dette er oft feil diagnosert hvis frisøren ikke tar en god analyse. Knekker håret så ville eg anbefalt en gjennoppbyggende kur(og da inneholder den proteiner uansett). En fuktighetskur funker aldri ordentlig hvis det er proteiner håret trenger! Kerastase sin Forsintense kur er en veldig bra en! Den går over tre uker, med en uke i mellom hver behandling. Etter oppbruk av kuren burde håret blitt bra igjen for å videre behandle med en fuktighetskur
FoxyFish Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Hvis håret knekker fort, mangler det elastisitet. Og da trenger man proteiner
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Redken cat protein treatment eller kuren;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå