Gjest gloria Skrevet 16. april 2002 #1 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg lurer på om det er noen her som har feriert på øyen Poros i Hellas?Fortell litt om hva dere synes om øya o.l. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2002 #2 Del Skrevet 20. april 2002 Hei gloria! Jeg har vært i Poros, Hellas, da jeg reiste sammen med noen venninner av meg. Den falt ikke akkurat i smak hos noen av oss, jeg kan heller ikke forstå at du likte den. Men, smaken er som baken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 10. mai 2002 #3 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg synes Poros var helt ok jeg... var der i fjor med min kjære og et vennepar. Litt stille og rolig for to ukers ferie, men det gikk greit. Vi var med på en knall utflukt til Athen! Det eneste som skuffet meg veldig, var maten. Har vært andre steder i Hellas og vært fornøyd, men her var det heller dårlig...Vi bodde på Ninetta ved Askeli beach. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå