Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Byttet fastlege i august 2008 pga at jeg flyttet til en annen kommune.

Skal nå flytte tilbake til tidligere kommune, og leste i en gammel tråd her at man da har rett på å få tilbake den forrige fastlegen.

Noen som vet om det stemmer?

Finner ikke noe på nav sine sider om rettigheter...

Man kan bytte fastlege på nett, men må vel sikkert ringe selv da for å få tilbake den gamle...kommer uansett ikke inn på nav siden fastlege sider.... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Byttet fastlege i august 2008 pga at jeg flyttet til en annen kommune.

Skal nå flytte tilbake til tidligere kommune, og leste i en gammel tråd her at man da har rett på å få tilbake den forrige fastlegen.

Noen som vet om det stemmer?

Finner ikke noe på nav sine sider om rettigheter...

Man kan bytte fastlege på nett, men må vel sikkert ringe selv da for å få tilbake den gamle...kommer uansett ikke inn på nav siden fastlege sider.... :sukk:

Du ser om din gamle fastlege har ledig plass for nye pasienter.

Skrevet

Tror og mener jeg også har lest dette. Men mulig det var inne på gravid forumet...

Har ikke prøvd selv, lykke til:)

Skrevet

Jeg flyttet fra kommunen og så tilbake, da fikk jeg gamle fastlegen min selv om han ikke hadde ledig plass. Er en regel for det.

Skrevet
Jeg flyttet fra kommunen og så tilbake, da fikk jeg gamle fastlegen min selv om han ikke hadde ledig plass. Er en regel for det.

Det var det jeg også leste (i gravid forumet).

Men hvordan gikk du frem??

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Ser at du har fått svar fra før, men svarer likevel jeg, med noen tilleggsopplysninger :)

Innbyggere som flytter tilbake til kommunen innenfor en tidsperiode på tre år og som ønsker samme fastlege som tidligere har rett til å komme tilbake på lista til sin gamle fastlege, selv om lista egentlig er full.

Her er en link som vil gi deg all informasjonen du trenger:

Alt om fastlegeordningen

Skrevet
Det var det jeg også leste (i gravid forumet).

Men hvordan gikk du frem??

Min fastlege på Nav sine sider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...