Aurela Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Hei! I forrige uke satt jeg og noen venner sammen og snakket, og kom frem til at vi kanskje hadde en felles bekjent. Derfor logget en av dem seg inn på facebook og søkte henne opp. Profilen hennes var sperret, så vi fikk ikke sett flere bilder av henne, men jeg mente at profilen haddde vært åpen sist gang jeg sjekket, så jeg logget inn på facebook å prøvde. Når vi var logget inn som meg kom vi inn på profilen, altså den var åpen. Ingen av oss er venner med denne bekjente på facebook, så hvorfor kommer jeg inn på profilen hennes og ikke vennen min?
Pingting Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hmm. Nå gjetter jeg bare vilt, men kan det ha noe å gjør med at dere er på samme nettverk, men vennen din er ikke det? Ellers vet jeg også at om man sender mail til noen så kan man se profilen deres i en viss tid etterpå (lurer på om det er to uker?). Har du hatt mailkontakt med henne kan jo det være forklaringen? Endret 15. februar 2009 av Pingting
Aurela Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 Hmm. Nå gjetter jeg bare vilt, men kan det ha noe å gjør med at dere er på samme nettverk, men vennen din er ikke det? Ellers vet jeg også at om man sender mail til noen så kan man se profilen deres i en viss tid etterpå (lurer på om det er to uker?). Har du hatt mailkontakt med henne kan jo det være forklaringen? Vi har ikke hatt kontakt på to år, og da på sms, aldri facebook.. Men det kan jo ha noe å si med nettverkene vi er i, tenker det muligens er svaret
Veronica88 Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Man kan velge å at alle i samme nettverk kan se profilen, så om du og hun som søkte opp ikke er i samme nettverk, men du er i samme nettverk som den dere søkte opp, så kan det forklare saken. LITT usikker på hva som skjer, men man kan altså søke opp personer og blokkere dem før de har tatt kontakt. Så om deres felles bekjente IKKE har villet at hun skulle finne henne, så kan det jo også være det? Men da tror jeg at hele søkeoppføringen forsvinner, og ikke at det er en låst profil. Test på hverandre og se . (Ligger vel under Personverninnstillinger eller noe sånt, hvor man kan blokkere).
mustapippuri Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Man kan sette innstillingene slik at venner av venner får se profilen, har du felles venner med henne og ikke din venn kanskje?
Aurela Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2009 Man kan sette innstillingene slik at venner av venner får se profilen, har du felles venner med henne og ikke din venn kanskje? Nei, jeg har ingen felles venner med denne personen, men det har venninen min som ikke kom inn.. Men hun er ikke medlem av nettverket Norge, noe både jeg og denne personen er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå