Gå til innhold

Hvilken mineralfoundation dekker best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med en del rødhet i ansiktet, og er derfor på jakt etter mineralsminke som dekker over dette best mulig. Jeg bruker i.d nå, og er relativt fornøyd, men skulle gjerne hatt noe som dekker enda bedre.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg sliter med en del rødhet i ansiktet, og er derfor på jakt etter mineralsminke som dekker over dette best mulig. Jeg bruker i.d nå, og er relativt fornøyd, men skulle gjerne hatt noe som dekker enda bedre.

Forslag?

Jeg syns maybelline sin mineralsminke er bra =) loreal og isadora syns jeg ikke noe om.. helle ikke ID

Skrevet

Maybelline er ikke ren mineralmakeup, så ville gått for en av de trygge merkene.

Everyday Minerals Intensive formula dekker veldi bra, eventuelt kan du bruke Mint concealer først, dette fjerner rødhet og jevner ut hudtonen din.

Skrevet

Jeg bruker Everyday Minerals. Har ikke prøvd annen mineralsminke enn dette merket, utenom IsaDora som var noe herk.

EM's intensive formula dekker veldig bra, etter min mening. Bruker man mint først, som Hilly nevnte, skulle det være mer enn nok for å dekke rød hud. Jeg har mint concealeren, og synes den er genial :) Må bare være litt forsiktig med den, det skal veldig lite til før det er nok! :)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd EM sin foundation, men Youngblood sin mineralfoundation dekker veldig bra, i tilegg er den vannfast :) Jeg har en boks med foundation fra Id stående, men er ikke fornøyd med det. Jeg prøver ut Glominerals sin foundation nå og synes også at det dekker fint. En må nesten bare prøve seg frem og finne det som passer best for en selv :)

Skrevet

Jeg syns Meow dekker best. Etter det syns jeg Everyday minerals. Jeg har også litt rødfarge i ansiktet, men det syns ikke med Meow :)

Skrevet

Jeg bruker Artdeco sin, og den er veldig god over rødhet. Eksempel på det er at jeg har blitt veldig rød etter basiron (kvisekremen) ved siden av nesen og det har vært irritert og klødd men man kunne ikke se det med Artdeco Mineralpudderet over!

Skrevet

Jeg synes Mary Kay sin mineralpudderfoundation er kjempebra :)

Dekker veldig godt og smelter fint inn i huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...