Gjest Jente34 Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Hei. Hørt så mange forskjellige måter å telle fram dager på, for å vite når det er størst sjangs for å bli gravid. Noen som vet hvordan det enkleste og mest riktige måten å telle dager på er? Jente34.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Det enkleste er å la mannen bestemm når dere skal ha sex. Skal godt gjøres å bomme da, for de vil jo ha sex hver dag!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Det enkleste er å la mannen bestemm når dere skal ha sex. Skal godt gjøres å bomme da, for de vil jo ha sex hver dag! Herregud for noe tull. Det spørs om du har regelmessige sykluser og hvor lange de er.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har det gasnke regelmessig, det går ca 28-29 dager før jeg får menstrasjon igjen.
Saeria Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Jeg ville funnet ut når jeg har eggløsning først. Start å telle fra første dag med mens og fremover. Har du en normal lutealfase, vil du mest sannsynlig ha eggløsning rundt dag 14 i syklusen en gang. En normal lutealfase, mener jeg er på 12-16 dager. Les mer her: http://www.pernille.info/lutealfase.htm Eggløsning (EL) finner du lettest ved å bruke EL-tester.
angelou Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har aldri tatt en EL-test, men hadde nok gjort det hvis vi hadde brukt lang tid. Annenhver dag fra dag 10 til dag 18 funket for oss, jeg har 30-dagers sykluser. Og selvfølgelig hadde vi jo sex utenom det hvis vi hadde lyst også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå