Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har tenkt å begynne å trene på SATS og lurer på om det er slik at jeg kan møte opp og trene i alle avdelingene ? For eksempel : Tar 1 times løping på ellipsemaskin og så gå over til spinning ? og fra en aerobictime til styrke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Løve66
Skrevet

Det kan du! Som vanlig medlem har du tilgang til de fasilitetene senteret tilbyr.

Skrevet

Synd at det koster så mye for å trene på Sats ! Men forstår hvorfor :)

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Det kan du, men du må huske å melde deg på timene ;)

Skrevet
Synd at det koster så mye for å trene på Sats ! Men forstår hvorfor :)

Synes du virkelig det er så dyrt? Jeg betaler litt over 400 kr, omtrent det samme som en moderat kveld ute på byen koster, og det er det jammen meg verdt; på sats har jeg det moro samtidig som jeg tar vare på helsa.

Gjest Gjest_Mad_*
Skrevet
Synes du virkelig det er så dyrt? Jeg betaler litt over 400 kr, omtrent det samme som en moderat kveld ute på byen koster, og det er det jammen meg verdt; på sats har jeg det moro samtidig som jeg tar vare på helsa.

Jeg har så lyst til å begynne på sats men foreldrene vil ikke la meg begynne!!! føler meg som en slask.. og jobb har jeg ikke heller.. hva skal jeg gjøre for å bli slankere og få vekk unødvendig flesk? Dette irriterer jeg meg over hele dagen,- blir så sint..!

Skrevet

Hva er det man betaler aller minst på for student å være medlem på SATS og hvilke aktiviteter får man gjort?

Gjest Løve66
Skrevet
Hva er det man betaler aller minst på for student å være medlem på SATS og hvilke aktiviteter får man gjort?

Det varier fra senter til senter - les mer her og send en forespørsel til det senteret som er aktuelt for deg.

Ofte er studentrabatten 50-100,- kr. på vanlig medlemsskap. Som vanlig medlem har man tilgang til alt. Men igjen; det varierer hva de forskjellige sentrene tilbyr av fasiliteter så les mer på websiden deres, det ligger mye god info der selv om du ikke finner prisene direkte (men et vanlig medlemsskap på de flest sentre ligger på et sted mellom 350,- og 500,- kr.)

Gjest ¤bella¤
Skrevet
hva skal jeg gjøre for å bli slankere og få vekk unødvendig flesk? Dette irriterer jeg meg over hele dagen,- blir så sint..!

Ut i frisk luft og spise sundt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...