Gjest Krepsen Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 Vi skal starte en privat barnehage. I den forbindelse er Trygge Barnehager AS engasjert som utbygger. Er det noen som har erfaringer med dette selskapet ? Trenger samtalepartnere slik at vi kan utveksle erfaringer. Vi behøver jo ikke finne opp kruttet hver gang !!!
Titti72 Skrevet 2. juli 2003 #2 Skrevet 2. juli 2003 Ring til kontoret deres og be om å få vite hvilke barnehager de har bygd tidligere (helst 10 stk.) Ta kontakt med styrerne i barnehagene og spør om deres erfaringer. Vet det er noen på østlandet som ikke er så fornøyd med dem. Følger utstyrspakken med (innventar leker o.l.)? Sjekk med andre leverandører av utstyr og be om tilbud fra dem. Trygge barnehager tjener sikkert på at dere kjøper "hele pakka" gjennom dem, men det er kanskje ikke dere tjent med?!
Twigi Skrevet 6. juli 2003 #4 Skrevet 6. juli 2003 Hei! Jeg mener å huske at det var Trygge Barnehager som var utbygger i 1990 i Ullensaker, men er ikke helt sikker. Da var hele greia med private barnehager nytt - ingen av oss var proffe, hverken foreldre eller ubyggere :blunke: Det var masse problemer, men det gikk jo veldig bra etterhvert. Kritiske spørsmål: HVem ansetter personale, og når begynner de? Hos oss startet 10 nyansatte samme dag som 45 unger - ingen kjente noen, ingen rutiner, nesten ingen med pedagogisk utdanning :o :o Huskestue! Nå er det vel mye enklere å få folk med skikkelig utdannelse, ihvertfall! Viktig å avklare: når velges det styre styrets mandat ansvarsfordeling styre/barnehagestyrer økonomi/kommune/støtteordninger/regnskapsfører/revisor ...litt av det jeg kom på i farten!
Gjest Tex Skrevet 7. juli 2003 #5 Skrevet 7. juli 2003 Hvor i landet hører du til? Jeg vet om flere på Østlandet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå