Gå til innhold

Grafica

Gjest Danseguri

Anbefalte innlegg

Gjest Danseguri
Skrevet

Jeg har rett og slett forlsket meg i denne: http://www.fairygothmother.co.uk/km-vargas.htm i hvit. :rødme:

Hadde tenk på mer "vanlig" bryllupsundertøy. Men etter at jeg så denne du la ut link til for en god stund siden har jeg begynt å tvile.

Denne var finere o mer sexy enn noe annet jeg har sett. Sånne halvveis gjennomsiktige "korsett" og stringtruser er ikke noe for meg.

Sexy, uten å være for avkledd passer meg perfekt. :)

Men lurer litt på, hvordan blir puppen i denne? Jeg bruker vanligvis 70/75 C/D. i bh og har litt innhold løse pupper etter to barn.. Trenger litt til og forme og dytte dem opp litt så de ser fine ut. Også har jeg "angst" for spisse pupper. :fnise: Altså bher som gjør at puppene står ut i en spiss, om du skjønner?

Og blir det litt ubehagelig? Jeg har ikke så mye som trenger å holdes på plass, men jeg har jo litt ekstra på magen. Men når jeg er nervøs, som jeg sikkert kommer til å være den dagen, så kan det merkes i magen.. Og hvis jeg har noe som strammer veldig da så blir det fort veldig ubehagelig..

Tør ikke bestille noe som jeg kanskje ikke kan bruke. Vi har et lite budsjett, både i hverdagen og til bryllupet..

Tusen takk for svar!! :)

Skrevet

men du, nå er ikke jeg noen ekspert, altså.. Men bruker du ikke vanlig BH til denne da? Også går den kjoledingsen opp til under puppene? Synes det ser sånn ut, jeg!

Skrevet

Sorry..... Trekker det tilbake... Ser at det er med puppedings....

Gjest Grafica
Skrevet

Hei danseguri, du kunne bare lagt dette under korsettråden, ikke noe problem det :)

Jeg har små pupper og jeg får "spisse" pupper i den, men det har jeg jo fra før uten bh og. Jeg er rett og slett veldig usikker på hvordan det blir altså! Jeg skal PM-e en annen bruker jeg kjenner her som har denne og spørre hva hennes erfaring er. Kommer sterkere tilbake!

Gjest danseguri
Skrevet

Takk for raskt svar Grafica! :) Du r jammen meg snill!

Tenkte at dette ikke gikk helt under korsett. :sjenert:

• 2 uker senere...
Gjest Grafica
Skrevet

Jeg tror det er litt risiko for "spisse" pupper i denne. Som sagt kan jeg ikke dømme etter meg selv, for jeg har små pupper og får spisse pupper uansett i slike ting. Men du kan jo kanskje teste ved å kjole en sånn ren blonde-bh med noe av den samme formen (balconette-bh tror jeg de heter) og se hvordan puppene dine blir i den? Altså noe ala disse: 1 2 3

De pleier å ha slike på Lindex, hvertfall. Altså en uten noe padding, og som har ca samme formen på blonden som det girdle-en har

Beklager at jeg ikke kan hjelpe noe mer altså!

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet
Jeg skal PM-e en annen bruker jeg kjenner her som har denne og spørre hva hennes erfaring er. Kommer sterkere tilbake!

hm, her var det vist noe jeg hadde glemt å svare på ja, siden den brukeren er meg. :fnise:

Jeg er slank og har ikke noe å holde på plass over magen, og bruker 80C. Likevel føles ikke girdlen helt proporsjonert for meg; den er litt for stor i cup'en og trang over hoftene (jeg har typisk timeglassfigur). Puppene mine blir rett og slett litt kjipe i den, og jeg synes det er veldig lite støtte i cup'en.

Veldig synd at den ikke passer helt til meg, fordi jeg synes girdlen er utrolig lekker. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...