Gå til innhold

Hvorfor kan ikke TV Norge skjerpe programvalget sitt?

Gjest Susanna, 38

Anbefalte innlegg

Gjest Susanna, 38

TV Norge har så elendige filmer og program! Hvorfor?

Hvorfor kan ikke kanalens ansvarlige velge bedre program?

Fredag, lørdag og søndag har dårlige og tamme filmer uten innhold.

Hverdagene ellers er preget av tamme og labre program.

Hvor blir det av ansatte som er intelligente og evner å velge ut kule og originale program og filmer til oss?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner for eksempel:

- Keeping up the apperances ("Høy på pæra")

- Ja vel, statsminister

- Family Ties

- Dallas

- Nye programserier a ' la "Reisesjekken" for single i 30's og 40's

Få vekk teite og kjedelige, utgåtte program som Robinson og Big Brother...med det fremstår TV Norge som TV's svar på Mc Donalds. Ønsker virkelig TV Norge å ha det imaget?

Hva med å være selektive og våge å ta noen valg når det gjelder filmer og komiserier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så å sende enda flere repriser er en god ide? :sjenert: Er ikke TVNorge bare søppelbøtta til TV2?

...Og Robinson går på TV3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunn det bare går søppel og repriser på samtlige norske programmer jeg da :)

Jeg savner litt mer meningsfulle programmer som dokumentarer (jeg savner dypt Discovery..), BBC hadde litt morsomme serier og dokumentarer også, og matprogrammene på svensk tv er ofte bedre enn de norske..

Nå når vi bare har 4 kanaler så ser jeg lite på TV, pga der går det bare tullball synes jeg ...

Tror man skulle innført et år hvor det ikke var LOV å sende noe som var sendt før. Alle programmer måtte være nye. Da måtte man faktisk klare å fylle dagen med ting som ikke var sendt før, eller hatt en grense på at ting ikke kunne ha vært sendt før innenfor de 5-10 siste årene.. Da ville det jo vært "nytt" for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det av ansatte som er intelligente og evner å velge ut kule og originale program og filmer til oss?!

Kult, originalt og intelligent, aka smalt, skaffer ikke seertall. Tror de, hvertfall, og det er det som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissBella

Jeg er veldig enig! Mange dårlige filmer som sendes på tv for tiden. Bare de samme filmene som sendes i reprise hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser gjerne søppel-tv, men da må det være underholdende søppel-tv. Jeg så mye på TVNorge før, but not anymore...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...