Gå til innhold

Ordentlig dritt dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Valentines day, romantikkens dag, hadde kjøpt inn god mat for å kose meg med samboer og sønnen min. Innen jeg var ferdig med å lage maten var jeg så kvalm at maten ikke smakte noe godt, og 2 min etterpå satt jeg på do... Og der ble jeg sittende. Sønnen min ble sur på meg og ville ikke si natta til meg en gang fordi jeg ikke tok kveldstellet hans og da han var lagt seg klarte jeg å begynne å krangle med samboer, så han dro til en kompis. Et utall turer på do senere ligger jeg nå i senga, sliten, kvalm og synes utrolig synd på meg selv...

Krysser fingrene for en bedre dag i morgen :-)qqqqq

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.... Har samboeren din så liten forståelse for at du ble syk?

Vet ikke hvor gammel sønnen din er, men det skader ikke å lære han også at når mamma er syk, så må hun nesten få lov å gå på do, og kanskje legge seg litt nedpå....

Skrevet

Oida.. Føler med deg! :klemmer:

Skrevet
Uff da.... Har samboeren din så liten forståelse for at du ble syk?

Vet ikke hvor gammel sønnen din er, men det skader ikke å lære han også at når mamma er syk, så må hun nesten få lov å gå på do, og kanskje legge seg litt nedpå....

Var en skikkelig filleting jeg begynte å krangle om, så jeg skjønner faktisk at han ble sur. Har fått noen søte meldinger av han, så han sjekker nok rett og slett om han blir halshugget når han kommer hjem eller ikke.

Sønnen min er 2 1/2 år og har vel aldri opplevd mamma syk før. Har ikke nøkkel på doen av frykt for at han skal låse seg inne, så han kom inn til meg med pysjen i hånden fast bestemt på at jeg skulle legge han, og han ble ordentlig snurt da jeg sa at mamma hadde au i magen og måtte bæsje litt til...

Håper dette gir seg til i morgen og at ikke resten av klanen her får det også :tristbla:

Skrevet

Good bedring!!

Guttene er nok gode og blide i morgen og alt er glemt :)

Kos dere i morgen isteden. Det finnes 364 dager å vise kjærlighet på fram til neste valentinsdag !

Skrevet

Sønnen din er nok ikke, som du nevnt her tidligere, vant til at moren er syk og ikke kan gi han oppmerkomhet hele tiden som vanlig.

Det at du har fått søte meldinger av kjæresten din i løpet av kvelden viser nok at krangelen er over og han ikke vil krangle mer. Nå er jo denne dagen over, men jeg håper alt var bra i dag :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Det hjalp med noen trøstende ord...

Heldigvis har jeg vært i fin form i hele dag, så nå ser jeg mye lysere på alt sammen. Jeg blir ordentlig stakkarslig når jeg blir syk, heldigvis sjeldent jeg er det :-)

Sønnen min var fremdeles snurt på meg da han våknet i morgen. Da jeg kom inn på rommet hans, fikk jeg beskjed om å komme meg ut av rommet hans. Det var nemlig pappa han ønsket at skulle komme... Gikk over etter 5 min så nå er vi buddys igjen :-) Samme med kjærsten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...