Gjest J.H. Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 tar forslaget fra Deception og starter en egen tråd om emnet her; skal begynne med balsammetoden nå (finnes stoff om det her om du ikke vet hva det går ut på). Lurer på om noen vet om det pleier å være silikon eller mineraloljer i saltvannssprayer? Går man for balsam metoden kan man kun bruke produkt som er løselige med balsam. hørt endel bra om slike sprayer, så er nyskjerrig på å prøve. takker for svar!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Denne inneholder ingen av delene: http://www.onlyorganic.no/Sea-Salt-Spray-W...avender_49.html Den er økologisk og jeg synes den er kjempebra.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 takk! Ikke prøvd produkter fra John Master enda men hørt mye bra om serien. Ser den har fått ganske bra kritikk på MUA og (utenom de med veldig tørt hår)..
Gjest *lucky* Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Du må forholde deg til listen med "lovlige/ulovlige ingredienser/produkter på lockig.se. Du finner jo all info der så hvorfor spørre her??
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 fordi er er mye som ikke står der, som er "lov".
Gjest *lucky* Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 fordi er er mye som ikke står der, som er "lov". Å sånn ja, det veit jeg ikke noe om. Men du har jo den listen med igredienser å følge uansett så du må jo bare se på innholdsfortegnelsen på det produktet du vil bruke. Prinsippet går på å ikke bruke silikoner og div stoffer som ikke lar seg vaske ut med balsam, det skulle være lett og følge!
B.Davis Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Hva er MUA hvis jeg får spørre? Tipper på makeupalley. makeupalley.com er et nettsted hvor man kan anmelde alle mulige slags kosmetiske produkter, og lese hva andre mener om dem=) Veldig praktisk!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 I see! Må jeg sjekke ut. Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå