Gå til innhold

frisørpris


hanni

Anbefalte innlegg

Hei. Min frisør sa at prisen for å sette opp hår og for å sminke er 115 kroner kvarteret, ingen forskjell brud-vanlig. Er dette rimelig eller dyrt eller hva? Det vil si 920 kroner for to timer... Jeg vet jeg må regne kanskje 1500-1800 kroner. Men mer enn det synes jeg ikke jeg har råd til. Har halvlangt hår. Vil sette opp, men man kan vel gjøre det litt enkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke denne prisen er så ille jeg. Jeg betalte 500 kr timen for brudepynting (hår og sminke) og synes det var en grei pris. Betalte totalt ca 1500 kr på dagen vår. Kan legge til at jeg har kort hår. Kan også fortelle at jeg ikke betalte noen ting for prøvetimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 1500 kroner for brudepynting - og var der i 4.5 time. Det vil altså si litt i underkant av 100 kroner kvarteret. Synes ikke det er så galt jeg - men jeg ville forlangt at frisøren kunne gi en pekepinn om hvor lang tid hun kommer til å bruke. Og kanskje be om en makspris? Hva skjer om noe faller ned/ikke blir bra og hun må gjøre det en gang til - skal du betale for det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prata med frisøren min i dag, og hun har en standardpris på

2500,- for brudepynting. Skal være der i 3,5 timer, og hun skal også

sminke meg.

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler også 2500 for sminke og håroppsett. Ca fire timer. Inkluderer også frokost, prøvetime på håroppsetting, enkel ansiktsbehandling og enkel manikyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen høres helt OK ut. Siden de priser per kvarter behøver du kanskje bare betale for de antall kvarter du stelles også? Det er isåfall kjempeservice, de fleste krever at du betaler per påbegynte time à 5-700 kroner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler 1650,- for håroppsett til halvlangt hår + sminke og prøvetime. Tror ikke det er så ille. Jeg vill ha hørt om du kan få en maxpris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 1500 kroner for prøvetime, pynting, sminking (med min egen sminke) og pynting av forlover.

Tror jeg fikk litt rabatt, fordi frisøren somlet, sånn at jeg kom litt for sent i kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 1600 kroner i går for prøvetime, oppsetting på lørdag og sminking.

Regnet i timer blir nok ikke det så ille, totalt sett, for vi holdt på i nesten fire timer på prøvetimen før begge var fornøyd, og det blir i alle fall tre timer på bryllupsdagen.

Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for jeg må vel ikke betale 115 per kvarter for prøvetimen også? :o Det spurte jeg ikke om, men det kan vel ikke være tilfelle. De beregner ikke mer enn 1 1/2 time på meg, men prøvetimen skulle avgjøre dette litt skjønte jeg. Det høres ut som om prisen er Ok. Dette er jo på bygda også og ikke i byen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for jeg må vel ikke betale 115 per kvarter for prøvetimen også?  

Mange steder har det sånn at skal man sette opp håret og legge sminken akkurarat slik man skal ha den på dagen, så må man betale full pris på prøvetimen også.

I mitt tilfelle ordnet vi håret litt mer "løslig" og droppet prøvesminkingen (men vi pratet mye om det), så jeg fikk prøvetimen gratis. Hadde jeg hatt kangt hår hadde jeg ok være litt mer opptatt av å få ordnet håret akkurat sånn som det skulle være på dagen. Men jeg må si at hun virkelig gjorde seg flid med prøvetimen min også. Tror vi brukte 1-2 timer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Meta

Jeg betalte 1995 for hår og sminke på bryllupsdagen og var der i 3,5 timer. Prøvetimen betalte jeg 350 kr for. Så jeg tror ikke prisen din er så ille Hanni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skal betale 500,- kr med hår og sminke. (har kort hår)

Det er ganske billig.

Prøvetimen er gratis.

Er også veldig fornøyd med frisøren min.

Det kommer vel an på hvor man bor hen.

Men 2500; kr syns jeg ikke er noe billig.

1000-1500;- greit nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kommer til å betale mellom 1650kr og 2000kr, da er alt inkludert (sminke, prøvetime hvor håret settes ganske så nøyaktig opp samt med sminke, og om prøvetimen ikke blir tilfredsstilende får jeg ny gratis...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...