Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 Jeg har brukt p-piller før, men i det siste har jeg brukt p-sprøyte. Grunnen til at jeg byttet var at jeg hadde totalnoja for å bli gravid, og om jeg var syk og kastet opp, så turte jeg ikke å stole på at p-pillene virket resten av den måneden, nei.. Psprøyten har fungert helt fint for meg, jeg mistet mensen, og alt var fryd og gammen. I det siste har jeg imidlertid fått småblødninger i rykk og napp, nå sist hadde jeg en "minimensen" som varte like lenge som vanlig mensen, men det var mindre mengde. I tillegg gikk jeg opp noen kilo da jeg byttet fra piller til sprøyten, som jeg godt kunne tenkt meg å bli kvitt. For det tredje begynner jeg å bli eldre, og det å få barn virker ikke lenger såååå fjernt. Jeg har hørt at det kan ta svært lang tid å bli gravid etter å ha brukt sprøyten, og jeg har ikke lyst til å vente i et par år om jeg først bestemmer meg.. Så, spørsmålet er da; kommer jeg til å gå ned kiloene om jeg bytter over, og hvor lang tid må jeg regne med før mensen er i normal balanse igjen? I tillegg, det er lenge siden jeg brukte p-piller, er det noen som har erfaringer med flere merker? Jeg har tidligere kun brukt trionetta, som jeg følte at jeg ble litt deppa av.. takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå