Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere på valentinsdagen? Spiser dere god mat, hva? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde ikke noe spesielt. Jeg fikk frokost på senga og han fikk en liten ting av meg :)

Foreldrene våre var her på middag i dag og traff hverandre for første gang, men det var helt tilfeldig mtp datoen :)

Skrevet

Vi skal ut å spise.:) Men er vel egentlig noe vi hadde gjort selv om det ikke var valentine. Feirer ikke den dagen så voldsomt vi.

Skrevet

Skal ut og spise på restaurant, og det er vel det..... Kunne tenkt meg en liten blomst eller gave, men det ser det ikke ut som er så viktig for min mann :sexy:

I år er forøvrig første gang at jeg ikke har gjort noe heller, verken med noe ovenfor barna eller mannen..... -skylder på manglende overskudd!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kjæresten min er i Nordsjøen på jobb, så her blir det ingen markering. Ikke at jeg bryr meg heller, har aldri gjort noe ut av denne dagen.

Gleder meg mer til jeg treffer han igjen når han kommer hjem fra jobb :hjerter_rundt:

Skrevet

Samboer er på fylla og jeg har en date med en DVD. Valentine er en ikke-dag her i huset.

Skrevet

Tja, vi er ikke så ihugga valentines feirere, og jeg skulle egentlig på fest i kveld, men har ikke vært helt i form, så det ble en leilighet full med te-lys og biffmiddag foran tv'n sammen med samboer. :yvonne:

Skrevet

Feirer ikke Valentine her i huset..

Min kjære er forøvrig i Canada på jobb, så jeg er alene hjemme..

Hvorfor gjøre så mye ut av det når det er Valentine's Day, når en kan gjøre hver dag spesiell?? :)

Gleder meg til min kjære kommer hjem igjen :rødme:

Skrevet

Kjæresten min orket ikke komme, jeg sitter her og drikker ei pils alene.

Skrevet

Ingen verdens ting utenom det normale.... bryr meg rotta om Valentines day.

Skrevet

Vi har vært hos min storesøster og hennes forlovede. Jeg og søstra mi var og kjøpte seler til hundene våre, og når vi kom tilbake dro typen min og hennes og kjøpte blomster til oss :) Han kjøpte 3 forskjellige buketter med roser, og ordna sikkelig. Fikk 30 roser :D ( morra hans har eid gartneri, så han kan MYE om blomster ). Skulle egentlig ønske jeg fikk vært aleine med han ( meste jeg var aleine med han idag var 5 min kjøreturen når han kjørte meg hjem ), men sånn er det. Bedre enn i fjord da han var i millitæret og jeg var aleine.

Var forresten første gangen jeg fikk blomster av han i vårt 1 1/2 års forhold, noe jeg blei ekstremt glad for.

Skrevet

Vi feirer den ikke.

Må si at jeg synes det er en uting at vi skal ta etter merkedager fra statene, hvorfor??

Det er Haloween og valentines, hvorfor begynne å feire noe vi aldri har feiret her i Norge før?

Skrevet

Ingenting.

Han ser på fotball i andre enden av sofaen.

Skrevet

Kjæresten min hadde ansvar for å ordne noe romantisk ute-aktivitet for oss idag. Derfor ble det ikke noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...