Pingting Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Uff, jeg bare måtte dele dette! Smart fyr ihvertfall Spår i rumper
Gjest VinglePetter Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Uff, jeg bare måtte dele dette! Smart fyr ihvertfall Spår i rumper Denne saken oppsummerer på en grei måte hva mange av oss synes om de fleste alternative behandlingsmetoder. Men for all del, er trua sterk nok, kan til og med denne fyren sikkert gjøre underverker.
Mann 42 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Jeg driver også med rumpologi. Men det er ikke så veldig bredspektrede spådommer man kan komme med. Slett ikke noe om karriere eller fortid. Men gjennom en kjapp beføling av en hvilken som helst rumpe, kan jeg avgjøre om vedkommende er keen på litt hanky panky. Og det er veldig nyttig kunnskap. Men det er kun til husbruk, altså.
Pingting Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Jeg driver også med rumpologi. Men det er ikke så veldig bredspektrede spådommer man kan komme med. Slett ikke noe om karriere eller fortid. Men gjennom en kjapp beføling av en hvilken som helst rumpe, kan jeg avgjøre om vedkommende er keen på litt hanky panky. Og det er veldig nyttig kunnskap. Men det er kun til husbruk, altså.
Gjest bare bea Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Betegnelsen hanky panky tror jeg gikk ut på dato i 1989. Tror ikke rompebeføling i seg selv er nok til å bedømme hvem som er hypp eller ikke. En nærmere inspeksjon av brunøyet er nok mer informativt. Ja, for det er vel analsex vi snakker om nå.
Mann 42 Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Betegnelsen hanky panky tror jeg gikk ut på dato i 1989. Tror ikke rompebeføling i seg selv er nok til å bedømme hvem som er hypp eller ikke. En nærmere inspeksjon av brunøyet er nok mer informativt. Ja, for det er vel analsex vi snakker om nå. Det er ikke bare befølingen i seg selv. Jeg har et mer holistisk perspektiv og ser på hele personen, i kontekst rumpebefølingen. Altså kroppsspråket. Ad brunøyet: Man sier jo gjerne at øynene er vinduer til sjelen, men det ser ikke ut til at det gjelder her, og brunøyet gir sjelden noe informasjon av verdi. Det var mange bra ting som "gikk ut på dato" sist på 80-tallet, men vi skal ikke la det stoppe oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå