LitaPia Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Jeg og sambo har det veldig bra sammen, MEN vi er raka fant denne måneden. Han har gått èn mnd uten jobb, og har derfor ikke fått noe lønn utbetalt denne måneden, jeg har gått sykemeldt siden januar, men har ikke fått utbetalt sykepengene mine fra Nav enda.. Vi har knapt penger til mat, og husleie har jeg måtte lånt penger til å betale.. MEN,til saken, trenger ikke råd om penger. Trenger derimot råd til hva vi kan finne på sammen som ikke koster penger? Idag er det valentinesdagen og lørdag attpåtil, men vi sitter inne og ser på tv, som vi har gjort X antall kvelder på rad nå. Noen som er mer kreative enn oss? Trenger alle tips vi kan få
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Fyr opp i peisen og legg et teppe fremfor, og koooose dere:) Har dere tilfeldigvis en flaske vin, så sprett denne også slukk alle lysene på stua og tenn masse stearinlys. (dette kan gjøres på badet også, mens dere ligger i badekaret) Spill klespoker;) Være nakne sammen hele kvelden og natta;) Sett på en romantisk film, og klin mens dere ser på filmen og lat som om dere er på kino!
#Angel# Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Vi blir nok sittande litt å sjå på tv vi og, ilag med venner, men først så skal eg faktisk få ein deilig massasje som ein del av valentines presang :D Det er jo herlig med litt massasje og kos, og det koster ingenting.
Leiah Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Jeg og sambo har det veldig bra sammen, MEN vi er raka fant denne måneden. Han har gått èn mnd uten jobb, og har derfor ikke fått noe lønn utbetalt denne måneden, jeg har gått sykemeldt siden januar, men har ikke fått utbetalt sykepengene mine fra Nav enda.. Vi har knapt penger til mat, og husleie har jeg måtte lånt penger til å betale.. MEN,til saken, trenger ikke råd om penger. Trenger derimot råd til hva vi kan finne på sammen som ikke koster penger? Idag er det valentinesdagen og lørdag attpåtil, men vi sitter inne og ser på tv, som vi har gjort X antall kvelder på rad nå. Noen som er mer kreative enn oss? Trenger alle tips vi kan få * Gå en tur sammen * Ha sex * Spill et brettspill * Lag middag sammen, tenn stearinlys og kos dere * Dra på besøk til venner * Slå av tven, lag te/kakao og snakk sammen etc...
LitaPia Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2009 hihi, har verken peis eller badekar men har en dusj da, så hender seg at vi tenner stearinlys der og kooser oss i dusjen Men det var gode tips:P kom gjerne med flere!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Har dere langrennski eller skøyter er det masse steder man kan gjøre dette gratis. Eller lek turist i din egen by. Vet ikke helt hvor du bor da, men i Oslo mer det mange steder man kan dra som er gratis, Frognerparken, div utstillinger se på detskjerioslo.no eller noe sånt Ellers kan man lage det ekstra koselig hjemme, levemde lys og en fin duk. Event invitere ett vennepar på spillkveld ol Er også faktisk koselig å gå i kirken sammen....
LitaPia Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2009 Masse gode tips, at vi ikke har tenkt på alt dette selv Men kom gjerne med flere om dere har noen gode tips! gjerne noe man kan gjøre utendørs! Er snø her, men har ikke ski eller akebrett da
Rosalie Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Kle på dere godt, lag engler i snøen og snølykter med stearinlys inni. Superkoselig!
LitaPia Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2009 Ga ham en massasje med olje, og en god massasje nedentil som endte med mere "Olje" *Kremt* Nå skal vi lage hjemmelaget pizza og så tror jeg vi går ut og leker i snøen etterpå Både jeg og sambo takker for gode tips og venter i spenning på flere
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #10 Skrevet 14. februar 2009 dere kan leke noen av de ordlekene som finnes her, eks. hot eller not, ikke lov å si ja nei og vet ikke, eller ja eller nei leken... Eller dere kan lese en bok i lag, les et par sider hver høyt for hverandre etc. Piknikk på stuegulvet. Gå på måneskinnstur og titte på stjernene. Bygge kortstokk hus hi hi... kle dere opp og se om det finnes noen gratis arrangementer noen plass Russle rundt på aker brygge, eller akershus festning dersom dere bor i oslo. Skogstur og tenn et bål, grille pølser, pinnebrød etc. det er billig:), putt oppi litt sukker så blir det godt også, eller spis det med syltetøy Dikt opp en historie i sammen hvor dere bytter på å fortelle/finne opp. Bak en kake sammen, vær kreativ med pynt, ingredienser etc. Flasketuten pekerpå, er gøy selv om en bare er to;) Ja det får holde, vet ikke om noe var til hjelp da, lykke til:)
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 Masse gode tips, at vi ikke har tenkt på alt dette selv Men kom gjerne med flere om dere har noen gode tips! gjerne noe man kan gjøre utendørs! Er snø her, men har ikke ski eller akebrett da Aking på dusjforheng var en elsket aktivitet da jeg var student i kollektiv. Forhengene var uvanlig tykke da! Men det kanskje går med de vanlige også. Eller sorte søppel sekker? Ellers; gå mye på fotttur i det deilige vinterværet! Vær turist i egen by eller nærområde, museer, diverse gratisarrangementer? Ta alle busser og trikker dere ikke har tatt før? Oppdag alle gater og veier i nærheten, som dere aldri går på ellers. Gå på leilighets/hus visning i områder som det er aktuelt at dere kunne tenke dere å flytte til. Kjempegøy og lærerikt. Men tar mye tid. Nå da dere har tid kan dere investere litt i dette. Gjør noe for andre, vet ikke så mye om dette, men noe slags frivillighetsarbeid, som føles meningsfullt og kan gi mye glede for en selv og for andre. Les dere opp på og bli ekspert på et emne dere liker og meld dere på i kvitt eller dobblet :-) Lån bøker på biblioteket og les for hverandre (kjemperomantisk!). Biografier om kjente personer har jeg fått sansen for i det siste. Lær dere å spille et instrument sammen (hvis dere har et eller kan låne). Begynn å synge sammen (hvis dere liker det), i stemmer, kjemperomantisk!!! Man kan finne mye noter og tekster på nettet. Hvis dere liker å tegne/male kan dere jo starte noen sånne prosjekter (lage gaver, dekorasjoner til hjemmet?). Spille spill! Det finnes mange utrolig kuuule nye spille nå for tiden. Spør om dere kan få låne av venner som har. Spill alene eller med venner. Supergøy! Håper noe faller i smak, lykke til! Men husk, dere har det viktigste, hverandre
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #12 Skrevet 14. februar 2009 gå rundt ute å ta bilder, lek fotografer...gjør de spennende og lag en historie ut av det...
Gjest Miley Skrevet 14. februar 2009 #13 Skrevet 14. februar 2009 Var masse gode tips her, så denne vil jeg ha på mine innlegg
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #14 Skrevet 16. februar 2009 Kjempegode tips som jeg vil bruke også. Dere kan jo også skrive hver deres liste med hva dere liker ved hverandre, hva som helst, og så lese det høyt etterpå.
Gjest Sandbekken Skrevet 17. februar 2009 #15 Skrevet 17. februar 2009 Så masse koselig her må jeg følge med.. er i samme situasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå