Gå til innhold

Har du en uvanlig egenskap?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan bevege på nesa på en veldig uvanlig måte. Kan flytte neseborene nedover (og kun neseborene, rører ikke på huden rundt eller munnen osv.), og det beste av alt, kan flytte ett nesebor ned av gangen, i raskt tempo. Ser idiotisk ut :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oj, jeg syntes jeg hadde en sensitiv nese! Jeg har vel igrunn en merkelig nese heller jeg da. Jeg er matnerd, så mye jeg lukter minner meg jo så klart om mat. Jeg kjøpte et pålegg engang, det luktet godteri? Ihvertfall helt feil lukt..

Så luktet det plutselig Litago Jordbær på kurset jeg er på om dagen, og alle rundt meg drakk te?? Ba rett og slett om å få snuse på ene koppen :fnise:, og ved nærmere snus så var det bare minimal likhet, men med engang så var det Litago!! Jeg lurer litt på om det ikke er litt fargestoffer i den teen jeg, vet det er rødfarge i Litago og teen var jo rødlig, at det var det jeg kjente.

Ofte kan det falle mye rart utav meg, at "nå lukter det mose her?" osv. Jeg sammenligner med det jeg synes det lukter som! :fnise: !

Jeg kan også bevege på ørene. Ikke akkurat en nyttig egenskap, men den er litt morsom!

Vet ikke om det er en egenskap,men leser folk ved første håndtrykk og øyne. Kun en person jeg ikke klarte. Jeg kan si fra at dette mennesket er ikke noe å satse på, eller de er et meget intr. person.

Jeg kan se om det er en god eller dårlig person.

I ettertid da andre eller vi har blitt kjent med personene, har folk blitt forbløffet.

Jeg begymte som barn. Jeg var tillitsfullt, samtidig litt sjenert, og meget høflig. Hadde lært å hilse pent osv....Mine foreldre skjønte ikke hvorfor jeg nektet å hilse på en del voksne. Denere viste det seg at jeg fikk rett. jeg kunne ikke forklare det da,men gjorde det senere.

Dette gjentok seg da jeg beg på skolen.

I 4 klasse komjeg hjem og var bestyrtet over vår nye lærer vi hadde hilst på før vi gikk hjem.

Da skulle jeg slutte, streike, skulke......ingen forsto noen ting, jeg eller foreldre kjente han ikke. Han var ikke fra samme by engang. Dn personen fikk ødelagt veldig mye for meg i gunnskolen

Det samme gjaldt en arb.plass. Jeg sa opp jobben min, da vi fikk ny sjef. Ukjent for oss alle,men jeg så store problemer med den mannen. Jeg fikk ny jobb med en gang etter oppsigelsen.

Senere fikk jeg høre hvordan det hadde blitt. Tårer depresjoner,sykemeldinger, og nesten retttsaker.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg kan vri enkelte av ledd veldig rart. Kan foreksempel vri albuen nesten 360 grader når jeg holder arma strak og holder hånda helt i ro. En legestudent jeg kjenner sier det er en form for defekt, at leddet ikke stopper der det skal.

Ellers så innehar jeg uhyggelige mengder med fullstendig ubrukelig informasjon. Bursdagen til diverse kjente mennesker (prinsesse Diana f. eks) kan jeg huske godt, men glemmer venner sin bursdag. Egentlig ganske dum egenskap..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...