angeleyes Skrevet 15. februar 2009 #21 Skrevet 15. februar 2009 Jeg kan også vifte med begge lilletærne og bevege på neseborene. Jeg kan også berøre nesetippen med tunga.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #22 Skrevet 15. februar 2009 Det var da litt av noen talenter dere hadde, alle sammen! Jeg kommer ikke på noe annet hos meg selv enn at jeg kan smake det på sausen når noen har brukt en litt gammel tresleiv til å røre med den i. Jeg klaget ofte på mammas bruk av tresleiv da jeg bodde hjemme. Jeg kunne si "mamma, nå smaker det tresleiv igjen, du må kutte ut å bruke den tresleiva." Hvorpå hun ble overrasket, for jeg hadde jo ikke sett at hun brukte tresleiv til å røre med og trodde jeg ikke skulle merke det. Hihi..
susanne_89 Skrevet 15. februar 2009 #23 Skrevet 15. februar 2009 Eg har nokre eigenskapar eg ikkje heilt liker.. - Føler det at det er personar i huset, som gjerne "ikkje skal vere der" for eksempel sånn som i huset der bestemora mi budde, eg går ikkje inn i det huset åleine i dagslys eingong for eg veit at det er noko der.. Ikkje behageleg i det heile tatt.. - Er av og til sanndrømt, drøymer at ting kjeme til å skje.. Heller ikkje alltid like kjekt.. - Trur eg har kontakt med "den andre sida", drøymde ofte når eg var liten om bestefar min som eg aldri har opplevd fordi han døydde over 2 år før eg blei fødd.. - Ein litt "artig" eigenskap, eg kan "knipse" med tærne mine..
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #24 Skrevet 15. februar 2009 Jeg kan også bevege neseborene, trodde det var vanlig jeg. Også kan jeg vifte med lilletærene og generelt god kontroll på tærene, i motsetning til samboeren min som omtrent ikke kan røre de. Jeg har også veldig god hørsel, var hos en øre-nese-hals spesialist som ble imponert over hørselen min.
Gjest jeanette23 Skrevet 15. februar 2009 #25 Skrevet 15. februar 2009 Min mest freakishe egenskap er at jeg alltid vet i hvilken retning nord er. Alltid. Dersom jeg er en helt ny plass (by/land) vet jeg intuitivt hvor nord er... Ikke spør meg hvordan, men si gjerne fra hvis det er flere enn meg som har det sånn. Har aldri møtt noen andre.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #26 Skrevet 15. februar 2009 Jeg ser med en gang om noen lyver om ting, og drømmer ting som kommer til å skje eller har skjedd. Og jeg har en sinnsyk luktesans og hukommelse. Folk er ikke alltid like glade for at jeg husker ordrett hva som ble sagt for mange år siden.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #27 Skrevet 15. februar 2009 Jeg kan fly.... Neivel da. Så har jeg ingen sånne kule egenskaper.. ;-)
cilja Skrevet 15. februar 2009 #28 Skrevet 15. februar 2009 Jeg kan vifte med stortåa fra ytterste ledd. "Hovedleddet" beveger jeg ikke mens jeg "knekker" i leddet på midten av tåa. Ser komisk ut ja.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #29 Skrevet 16. februar 2009 ser du er anonym her.. send meg gjerne en pm skulle gjerne spurt deg om noe ellers er jeg skikkelig sangtekst nerd Heisann Avalon! =) Kan du ikke spørre her inne - jeg synes det er "ekkelt" å "vise" meg når jeg har fortalt disse hemmelighetene mine??!! - Skalsvare så godt som mulig!!=) Klem
Vera Vinge Skrevet 16. februar 2009 #30 Skrevet 16. februar 2009 Min mest freakishe egenskap er at jeg alltid vet i hvilken retning nord er. Alltid. Dersom jeg er en helt ny plass (by/land) vet jeg intuitivt hvor nord er... Ikke spør meg hvordan, men si gjerne fra hvis det er flere enn meg som har det sånn. Har aldri møtt noen andre. Jeg har det faktisk også sånn. Ikke noe jeg tenker så mye over til daglig, og vet ikke hvor spesielt det er, men jeg har også mange ganger tenkt over at jeg vet hvor nord er, når jeg kommer til nye steder. Kanskje det er kontrollfreaken i meg som ubevisst har sugd til seg opplysninger som gjør at jeg får en følelse av hvilken retning som er nord? Men min rareste egenskap (eller hva jeg skal kalle det), er kanskje at jeg tenker i farger og mønstre. Jeg vet at jeg langt fra er den eneste, men ingen andre jeg kjenner, har det på den måten. Jeg tenker knapt over det selv, siden det alltid har vært sånn og det er helt naturlig for meg, men det er visst ikke spesielt vanlig, hvertfall ikke i den graden. Synestesi, som det heter. Jeg kan fly.... Neivel da. Så har jeg ingen sånne kule egenskaper.. ;-)
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #31 Skrevet 16. februar 2009 Jeg kan også til tider ha god lukte- og smakssans. Jeg kjenner f.eks. med en gang om det smaker "skap" av glass man drikker av... Noe nesten ingen andre kjenner. Hvis jeg selv forsyner meg av glass i andre folk sine skap pleier jeg å lukte oppi glasset, det er det mange som reagerer på og lurer på om jeg tror at glasset er skittent. Men det er sånn at hvis glasset har stått lenge i skapet kan det ta lukt/smak av malingen, og det smaker ikke godt! Ellers kan jeg bøye tomlene bakover så leddet står i 90 grader.
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2009 #32 Skrevet 16. februar 2009 (endret) Mine, litt merkelige, egenskaper: * Alle hunder liker meg. Jeg har ingen anelse på hvorfor, men av en eller annen grunn liker de meg veldig godt. * Jeg har veldig god hørsel. Jeg hører veldig godt lyse pipelyder og slikt, som f.eks. fra elektronikk o.l. Jeg hater å se på TV med andre folk, spesielt ''lydfreaker'' som må ha surround og bass og generelt høyt volum. * Jeg kan ''lukke igjen nesen'' uten å holde meg for nesen. Veldig nyttig når jeg skal tømme boss i det motbydelige bossrommet vårt. *grøss* Endret 16. februar 2009 av ^^Belle^^
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #33 Skrevet 16. februar 2009 Jeg kan nå nesetippen med tunga. Og så får jeg hele knyttneven inn i kjeften.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #34 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har ekstremt god luktesans og hørsel. Også kan jeg sprike med tærne! Trodde det var noe alle kunne helt til ei venninne bemerket det: "Hva ER det du gjør med tærne dine?!"
Pingting Skrevet 16. februar 2009 #35 Skrevet 16. februar 2009 (endret) Haha, knalltråd! Alle kan jo rare ting jo! Jeg...erm...eh...har en hals som lager klikkelyd om jeg trykker på den? (legen syntes ihvertfall det var rimelig sært) Også...hmmm...har jeg alltid plass til dessert, uansett hvor mye jeg har spist til middag! Endret 16. februar 2009 av Pingting
Hinata Skrevet 16. februar 2009 #36 Skrevet 16. februar 2009 Også...hmmm...har jeg alltid plass til dessert, uansett hvor mye jeg har spist til middag! God egenskap det ja
Ax(ent Skrevet 16. februar 2009 #37 Skrevet 16. februar 2009 (endret) Lurte bare på om dere har noen uvanlige egenskaper dere vil dele? Min uvanlige er at jeg har veldig god luktesans, kan for eksempel komme inn i et hus å kjenne at her har noen vasket med en sur oppvasktue, eller har den hengenede framme. Kan gå inn i en butikk og kjenne at EN person har en type parfyme som jeg ikke liker. Hehe, da har vi det litt på samme måte. Jeg kan også kjenne slike lukter. Det kan vær plagsomt til tider, for det begynner å plage meg om det er ille surt f.eks og da må jeg alltid si ifra til vedkommende at det f.eks ikke lukter heilt godt her:P men vedkommende kjenner det som regel ikke. Så vi er vell alle forskjelli ;P Så kan jeg vibrere med nesen, trodde alle kunne d heilt til noen begynnte å si, nesen din vibrer når du ler. Så kan jeg knekke kjeven,men det er egentli bare plagsomt:P Endret 16. februar 2009 av Ax(ent
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #38 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har temmelig god "radar" som kan gi meg mer informasjon om mennesker/ hendelser enn det jeg egentlig selv tror.. Men etter å ha opplevd så mye opp igjennom åra ang å "forutse" en del hendelser e.l. så må jeg vel kunne kalle det en "egenskap". Absolutt ikke synsk nei, for all del, det føles som om "det var slik det skulle være" når jeg får riktig i mine "statistisk umulige antakelser". Vanskelig å forklare, men har mange eksempler som jeg ikke klarer å forklare på særlig fornuftig vis.. Kanskje bare flaks..? I så fall har jeg ingen egenskaper
Gjest Gjest_rosa_* Skrevet 16. februar 2009 #39 Skrevet 16. februar 2009 Jeg ser hvordan folk har det inni seg. Og så kan jeg lokke på kuer!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #40 Skrevet 16. februar 2009 Jeg kan lee på ørene, ta tungespissen borti nesetippen (hvis jeg dytter bittelitt med en finger). Når jeg først har lært meg et navn, glemmer jeg aldri personen eller navnet, og kan ved forespørsel navngi alle jeg noensinne har gått i klasse eller arbeidet sammen med. Jeg husker også navnet på gamle elever, selv om jeg bare har vært vikar i klassen. Dette er en egenskap som kan få meg opp i noen flaue situasjoner Og så har jeg vært skikkelig sanndrømt èn gang. Og så tror jeg at jeg har en tålmodighet utenfor denne verden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå