Gå til innhold

Skal lage et sanghefte på pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal altså lage et sanghefte til bryllup, og trenger litt hjelp til hvordan jeg kan gjøre dette på lettest mulig måde.

Harhørt andre som først må skrive ut en side, og deretter snu arket for å få skriften på andre siden, om dere skjønner hva jeg mener, er jo så tungvint?

Om jeg kan gjøre dette i enten word eller publisher? Noen som kan veilede meg litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal altså ha utskrift på begge sider av arket?

Det har vel ikke noe med hvilket program du bruker, men med hvilken printer du har.

Skrevet
Du skal altså ha utskrift på begge sider av arket?

Det har vel ikke noe med hvilket program du bruker, men med hvilken printer du har.

Printeren kan skrive ut på begge sider, så det er ingen problem :)

Tror jeg har funnet ut av det nå, men måtte gjøre det på den veldig tungvinte måten, menmen. Blir spennende å se når mannen kommer hjem med blekk..

Skrevet

Hvis du med 'veldig tungvint måte' mener at du må snu arket selv, har du ikke en printer som skriver på begge sider. Jeg TROR forresten de færreste har en slik skriver hjemme, det er vel gjerne større laserprintere som fikser dette.

Hvis du har en printer som skriver på begge sider, finnes ikke dette tungvint. Da velger du bare dette alternativet når du skal skrive ut og utskriften skjer like enkelt som vanlig utskrift.

Skrevet

I steden for å snu hvert eneste ark er det jo bare å legge merke til hvilken side arket ligger første gang når du printer alle kopiene første gang. Så legger du arkene med motsatt side opp og printer alle kopiene en gang til, og med ett har du skrift på begge sidene, ikke så tungvindt egentlig.. Men altså, prøv deg frem til du er helt sikker på at arkene er riktig gang nummer to, sånn at det ikke blir speilvendt på x antall kopier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...