Gå til innhold

Skiklær - yttertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bor for tiden i Frankrike, og har tenkt å kjøpe meg nye, gode skiklær! Altså yttertøy. Jeg tenkte å kjøpe her ettersom jeg tror det er litt billigere. Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe! Vil gjerne ha noe skikkelig, og det må ikke være stort og tungt. Altså noe à la Bergans og Norrøna. Er det noen som kjenner til noen skikkelige merker?

På forhånd tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg bor for tiden i Frankrike, og har tenkt å kjøpe meg nye, gode skiklær! Altså yttertøy. Jeg tenkte å kjøpe her ettersom jeg tror det er litt billigere. Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe! Vil gjerne ha noe skikkelig, og det må ikke være stort og tungt. Altså noe à la Bergans og Norrøna. Er det noen som kjenner til noen skikkelige merker?

På forhånd tusen takk :)

Alpint, langrenn, telemark eller snowboard?

Skrevet
Alpint, langrenn, telemark eller snowboard?

Det skal brukes både til alpint og langrenn, det må derfor ikke være for tykt eller tungt. Altså ønsker jeg meg en tynn, god buske à la Dermisaks fra Bergans, jakken likeså. Jeg tenker altså ikke på langrennsutstyr som markadress og lignende, men skikkelige klær til å bruke på fjellet, vindtett og til en viss grad vanntett, med god lufting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...