Gå til innhold

Panelgardiner

Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg lurer på hva folk synes om panelgardiner. Jeg spør mest for morro fordi jeg har sånne selv, og har sett noen har nevnt at det er stygt.

Skrevet

Kjmpefint. Gir en rent og enkelt inntrykk, samt samler mye mindre støv. Kunne ikke tenke meg noe annet nå.

Skrevet
Jeg lurer på hva folk synes om panelgardiner. Jeg spør mest for morro fordi jeg har sånne selv, og har sett noen har nevnt at det er stygt.

Minner meg om et off.kontor. Er vel en motegreie som skal UT om ikke lenge

Skrevet

Ville ikke hatt det selv, ser på det som en motegreie, men kjenner noen som har det og tenker ikke så mye over det der. Helt greit. :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg tror ikke de kommer til å bli UT noe fortere enn andre ting. De finnes jo i utallige variasjoner og jeg er veldig fornøyd med mine strågardiner fra ikea :) Synes det er veldig praktisk da jeg har store vinduer som dekker en hel vegg. Personlig synes jeg de er kjempekule og perfekte i min bygårdsleilighet.

Skrevet

Heia,kjempefint.Det og lift er tingen spør du meg ;-))

Skrevet

Jeg liker dem ikke. Synes bare ikke det er pent.

Skrevet

Er nok ikke bare en motegreie som bli borte tror jeg. Kjøpte de første mine for 6 år siden, så det har jo vart en stund.

Skrevet

For et år siden synes jeg ikke det var noe fint, men nå har jeg det i stua selv :) Det tar litt tid for meg til å venne meg til "nye" ting, ofte syns jeg ting er stygt når det kommer, men så vokser det på meg. Men ikke alle vinduer passer med panelgardiner da, jeg synes det er finest når man har det til vinduer som går helt ned.

Skrevet

Jeg syns ikke det er direkte stygt, men ville aldri hatt sånne selv.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
For et år siden synes jeg ikke det var noe fint, men nå har jeg det i stua selv :) Det tar litt tid for meg til å venne meg til "nye" ting, ofte syns jeg ting er stygt når det kommer, men så vokser det på meg. Men ikke alle vinduer passer med panelgardiner da, jeg synes det er finest når man har det til vinduer som går helt ned.

Sant, sant, blir ikke like fint å ha det på et standard stuevindu.

Dersom man har sånne vinduer som dekker hele veggen blir det jo stygt med vanlige gardiner, og i bygårder må man liksom ha noe som skjermen så da blir det lameller eller panelgardiner. Tror ikke de blir ut jeg!

Skrevet

Her jeg bor tenker jeg at panelgardiner er det eneste som faktisk fungerer fordi vinduene nesten dekker hele veggen. Alternativet er gardiner, men jeg tror det er vanskelig å få ordentlig fint. Panelgardiner har den fordelen (i motsetning til persienner i forskjellige varianter) at de kan fås i forskjellig stoff, farger og mønster og derfor gi gardin-effekt, men på en bedre måte. I mindre vinduer vill jeg aldri gått for panelgardiner.

Skrevet

Tror aldri jeg ville hatt det selv, men synes ikke det er stygt. Bare litt ubrukelig, på en måte. De henger der og er rette, men ikke ordentlige gardiner. Har liftgardiner selv, og de er vel egentlig samme greia; jeg orker aldri ta dem mer opp eller ned pga dårlig patent (de ville vel falt ned :ler: ), men synes det er greit å ha noe foran vinduet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...