Arwen Skrevet 2. juli 2003 #1 Del Skrevet 2. juli 2003 Spørsmål til dere som ikke har danset vals under bryllupsvalsen. Hva har gjestenes reaksjoner vært? Har hintet litt om at vi sansynligvis ikke kommer til å tradisjonell vals, men at vi heller vil ha en sang som betyr noe for oss. Alle sier da at man må jo ha vals. Må man virkelig det? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 2. juli 2003 #2 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg har bare vært i to bryllup jeg, men ingen av de parene har danset vals. Venninnen min gifter seg nå på lørdag, og de skal heller ikke danse vals. Tror det er viktigere at dere faktisk danser, mer enn hva dere danser. Og vals kan faktisk være vanskelig å få danset fint, da er det bedre at dere danser noe som dere får til og som dere føler dere komfortabel med. Ikke minst er det fint hvis dere velger en sang som betyr noe for dere. Heller det enn "Drømmen om Elin", liksom... Derfor: Dans det dere vil, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinina Skrevet 2. juli 2003 #3 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg har vært i flere bryllup der brudeparet IKKE har danset vals,men danset det di kan eller etter "sangen deres" Dette må jo bli opp brudeparet hva man ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 2. juli 2003 #4 Del Skrevet 2. juli 2003 Henger meg på de andre her jeg. Synes det er viktigere at brudeparet faktisk danser enn hva de danser. Det er vel helst den eldre garde som mener man må ha vals? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 2. juli 2003 #5 Del Skrevet 2. juli 2003 Vi danset rolig dans etter "Kjærlighetsvisa" av Halvdan Sivertsen. Vi fikk masse skryt for det, og ingen savnet valsen. Fos oss betydde også denne dansen mye mer enn om vi skulle ha presset oss til å danse en vals vi ikke hadde noe forhold til. Etter denne sangen hadde vi 2 valsemelodier som folk kunne danse vals til, så alle ble fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. juli 2003 #6 Del Skrevet 2. juli 2003 I motsetning til hva mange later til å tro er det ingen som MÅ noe som helst i forbindelse med et bryllup... Man kan gifte seg splitter naken på toppen av K2 hvis man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 2. juli 2003 I motsetning til hva mange later til å tro er det ingen som MÅ noe som helst i forbindelse med et bryllup... Man kan gifte seg splitter naken på toppen av K2 hvis man vil. godt forslag. Helt sant det su sier, vi må jo ingenting. Da er den bekymringen ute av verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 2. juli 2003 #8 Del Skrevet 2. juli 2003 Hva med å danse noe HELT annet? Vi øvde inn noen diskomooves (a`la Saturday Night Fever) til en kul diskolåt og overrasket alle bryllupsgjestene!! Vi fikk alle med oss inn i diskoteket/baren og alle trodde nok vi skulle danse tradisjonell vals - de ble kjempeoverrasket og fikk en god - og alle ble med på "dansen" etterhvert! Flere har omtalt dette som festens høydare!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 3. juli 2003 #9 Del Skrevet 3. juli 2003 Å danse vals er bare en gammel tradisjon som man gjør som man vil med. Hvorfor skal vi danse vals når vi aldri bruker/danser det ellers? Vi tar nokk en sang som stemmer mer på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MIKKELBRUD Skrevet 3. juli 2003 #10 Del Skrevet 3. juli 2003 Det må være opp til brudeparet selv å bestemme hvilken type dans de vil ha, tror det blir mer og mer vanlig å velge noe annet enn vals. Vi skal riktignok danse vals, men det er vårt valg, og min tilkommende er en riktig danseløve som er flink til å føre, så da skal jeg nok klare å tråkke meg gjennom den :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 3. juli 2003 #11 Del Skrevet 3. juli 2003 jeg har vært i et titalls brylluper nå, og har faktisk aldri opplevd dans... ikke har det vært savnet heller -ligger ikke i tradisjonen hos oss, miljøet, familien... Det nærmeste har vært ringdanser/leker. Som nevnt her -ingen MÅ noe som helst, man står fritt til å velge det man SELV VIL. kanskje vi burde bli flinkere til å ikke tenke så mye på hva andre synes????? Min oppfatning fra brylluper der ting er gjort anderledes, er ikke at folk savner det vante -men synes det er artig med nye ting -det er gjerne det folk snakker om i etterkant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #12 Del Skrevet 3. juli 2003 Spørsmål til dere som ikke har danset vals under bryllupsvalsen. Hva har gjestenes reaksjoner vært? Har hintet litt om at vi sansynligvis ikke kommer til å tradisjonell vals, men at vi heller vil ha en sang som betyr noe for oss. Alle sier da at man må jo ha vals. Må man virkelig det? :o Alle har sine meninger om alt, men det er deres dag og ikke la den bli til noe alle andre har en mening om. Ta det dere vil ha. Vi skal ha en kobinasjon av vals i 1 min så over til skikkelig disco/pop/rock altså lett blanding og ingen vet om det og alle kommer til å bli overrasket hehehehe gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 3. juli 2003 #13 Del Skrevet 3. juli 2003 Vi skal på valsekurs og lære oss å danse vals, og svimeslå alle, for det er ingen som tror at vi kommer til å gjøre det!!!! Men det er fritt valg på øverste hylle hva folk gjør, vet at det er mange som bare danser sammen til en rolig låt, det er nesten vanlig det også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 4. juli 2003 #14 Del Skrevet 4. juli 2003 Vi skal danse vals. Synes det er greit om det ser litt "stilig" ut uansett hva man gjør. At man ikke bare står og subber litt fram og tilbake liksom. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 4. juli 2003 #15 Del Skrevet 4. juli 2003 Vi skal også på valsekurs. Brudevals er nesten et must syns nå jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. juli 2003 #16 Del Skrevet 4. juli 2003 Brudevals er nesten et must syns nå jeg da... Enig !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå