Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Har nettopp funnet fram min gamle sminkepung, og her lå det mye veldig gammelt som mesteparten måtte avgå med søpla. Men det var noen fine neglelakker som jeg kunne tenkt meg å bruke. De er jo nesten helt inntørka, men går det an å få løst den opp på noe vis?
Gjest Sandbekken Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 hell litt neglelakkfjerner oppi og rist godt, da blir den bra igjen
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 hell litt neglelakkfjerner oppi og rist godt, da blir den bra igjen Oi, takker for kjapt svar :D
Gjest neglelakkmani Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Oi, takker for kjapt svar :D IKKE bruk neglelakkfjerner til sånt! Det finnes spesielle tynnere for neglelakk man kan bruke til sånt. Neglelakkfjerner vil ødelegge lakkene dine. Les her om hvordan man gjenoppliver gammel/tørr neglelakk: http://www.scrangie.com/2008/12/restoring-...sibly-most.html
Gjest Sandbekken Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har da altid brukt neglelakkfjerner til sånt.. og ingenting unormalt har skjedd.. hva kan gå galt da?
Gjest Raptuza Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Hvis det fungerer så kvifor kjøpa ein neglelakktynnar....
Gjest Sandbekken Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Hvis det fungerer så kvifor kjøpa ein neglelakktynnar.... forbruks samfunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå