Gjest TittTitt Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Vis jeg skal starte e-posten min i office osv, så kommer det opp at jeg må skrive inn en produktnøkkel på 25 tegn. Etter mye leiting fant jeg noe bak på dataen min, der står det "product key". Står ikke på norsk da, men regner med det ikke ska ha noe å si? Ihvertfall, jeg skriver inn de 25 tegnene, men kommer opp at nøkkelen er ugyldig. Hvorfor det? Hva skal jeg gjøre? Håpe noen har peiling på dette, for jeg skjønner ingenting..
feuerstein Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Product key på et klistermerke på selve pcen er til Windows, ikke til Office. Har du hatt pcen ca tre måneder? En del pcer leveres med en gratis prøveversjon av Office som fungerer i 90 dager, når denne perioden er over må man kjøpe en lisens om man ønsker å fortsette å bruke Office.
Gjest TittTitt Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Ja det var en som sa det samme til meg. Jaja. Jeg ville bare ha sånn office mail, men jeg har vist fått vista mail. Windos Mail. Så det går bra Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå