Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Nå er jeg så lei, hver gang jeg bruker selvbruning(bruker garnier ambre solaire no trace bronzer og modelco, begge spray) går det meste av fargen bort etter bare ÈN dag! Det sitter litt igjen andre dagen også, men ikke så veldig mye. Den tredje dagen er det nesten helt borte. Før(for et år siden omtrent) varte brunfargen nesten en uke.. Noen tips til hva jeg kunne gjort, elller kanskje gjør feil?
Gjest Gjest_emilie_* Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 kanske den er blitt gammel eller kanskje du har begynt med annen type dusj og krem seerier
mari4ever Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Nå er jeg så lei, hver gang jeg bruker selvbruning(bruker garnier ambre solaire no trace bronzer og modelco, begge spray) går det meste av fargen bort etter bare ÈN dag! Det sitter litt igjen andre dagen også, men ikke så veldig mye. Den tredje dagen er det nesten helt borte. Før(for et år siden omtrent) varte brunfargen nesten en uke.. Noen tips til hva jeg kunne gjort, elller kanskje gjør feil? Det eneste jeg kommer på er at selvbruningen er gammel. skrubber du huden hver gang eller? det kan også ha mye å si, pga når jeg ikke skrubber huden før selvbruning varer det bare 1 dag eller to så er det borte
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Står det ikke at man skal bruke den hver dag i 1 uke først og så sjeldnere etter det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå