Gjest Oppgitt Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Jeg trenger denne filen til skolen.. Åpent den en gang, og lukket den da jeg skulle sjekke noe annet. Nå får jeg ikke til å åpne den igjen.. Noen som har noen tips? Det er denne: http://www.folkesundhed.dk/media/sundhelelivet.pdf filen det er snakk om.. Er det noen som gidder å se om dere får den opp.. Sikkert bare pcen min som sliten, men trenger den jo
Heritære Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Jeg trenger denne filen til skolen.. Åpent den en gang, og lukket den da jeg skulle sjekke noe annet. Nå får jeg ikke til å åpne den igjen.. Noen som har noen tips? Det er denne: http://www.folkesundhed.dk/media/sundhelelivet.pdf filen det er snakk om.. Er det noen som gidder å se om dere får den opp.. Sikkert bare pcen min som sliten, men trenger den jo Hadde ingen problem med å åpne filen, virussjekket den også og fant ingenting feil.
Gjest TS Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Hadde ingen problem med å åpne filen, virussjekket den også og fant ingenting feil. Møkk! Håper bare jeg får den opp i løpet av dagen.. Skulle liksom sette meg ned å lese de første 40 sidene eller noe.. Jaja, kanskje en annen gang
Kamikatze Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 (endret) Prøv å oppdatere pdf-leseren din, hvis ikke du har gjort det nylig. Du er ikke registrert som bruker her, så det går ikke an å lage en akuttløsning... Endret 14. februar 2009 av Kamikatze
Gjest TS Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Prøv å oppdatere pdf-leseren din, hvis ikke du har gjort det nylig. Du er ikke registrert som bruker her, så det går ikke an å lage en akuttløsning... Men jeg klarte jo å åpne den en gang, men dumme meg lukket siden da jeg skulle sjekke hvilken del jeg trengte.. Er registerte bruker, men ville ikke oppgi navn i tilfelle noen av de jeg går på skole med kjenner igjen filen og skjønner hvem jeg er. Ganske få nordmenn på den skolen jeg går på.. Kan aldri være for forsiktig :gjeiper:
Gjest TS Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Blir det det samme å åpne den i HTML-versjon? Eller er det teit av en eller annen grunn?
Kamikatze Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 I HTML-format skal du få med den teksten som er lagt inn som tekst, men det er ingen garanti, hvis det er fra google, for at all tekst er kommet med, og formatteringen kan bli merkelig. Lenken du postet, åpner fila i et pdf-vindu i nettleseren din. Forsøk: - Åpne den i en annen nettleser. - Lagre den på skrivebordet ditt (høyreklikk > lagre mål som... > lagre) og starte den ved å dobbeltklikke å den. - Logg inn, send meg en PM, så kan jeg prøve å konvertere den til word-format for deg, som en kriseløsning.
Gjest ts Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Det gikk, sånn plutselig etter to-tre timer med forsøk.. Aner ikke hva som fikk det til å gå, men det gikk.. Alt er printet ut og nå skal jeg kose meg med litt "artig" lesing på en solfylt lørdags formiddag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå