Gjest Gjest_HÅkon_* Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 jeg har tørr hodebunn tror jeg, når jeg tar i håret drysser det ned med hvite flag. hva skal jeg gjøre, hvilken shampo skal jeg bruke ??
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 jeg har tørr hodebunn tror jeg, når jeg tar i håret drysser det ned med hvite flag. hva skal jeg gjøre, hvilken shampo skal jeg bruke ?? Ta en tur innom apoteket, så finner de en shampoo som passer.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Dead Sea Spa Magik shampoo er utrolig god mot tørr hodebunn. Kjøpte min på hestekost. Verdt et forsøk!
Neytiri Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Det er alltid best å få diagnose hos en "ekspert". Frisøren din burde kunne hjelpe deg med riktig produkt. Det eneste eg vil si er at det er to forkjellige ting du kan ha. Når du sier du har tørr hodebunn, men det drysser, så tenker eg du har flass. Det trenger en egen flass sjampo(anb. Bain Gommage secs dry fra Kerastase). Har man tørr hodebunn så klør man ofte men det drysser ikke, da har du små hvite prikker som oftest drysser ikke. Har man feil produkt, så funker den heller ikke så bra
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Apoteket har spesial shampo for dette, og der fungerer kjemperaskt..veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå