Gjest Gjest_Ingvild_* Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Noen som har prøvd color casting creme gloss i fargen mørk blond? siden fargene blir så mye mørkere enn det står på pakken, hvordan farge blir denne? ønsker meg en mørk brunfarge, men tør ikke prøve fargen lys brun, siden jeg har hørt at den har blitt svart på mange.. noen som kan hjelpe meg??
Gjest Sandie Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Noen som har prøvd color casting creme gloss i fargen mørk blond? siden fargene blir så mye mørkere enn det står på pakken, hvordan farge blir denne? ønsker meg en mørk brunfarge, men tør ikke prøve fargen lys brun, siden jeg har hørt at den har blitt svart på mange.. noen som kan hjelpe meg?? Hvor mørk fargen blir kommer helt an på hvilken farge håret ditt har før du farger det. Jeg har f.eks. mellombrunt hår med lyse striper, og til og med fargene "lys gyldenblond" og "lys askeblond" gir meg ganske mørk brun farge .. For at det ikke skal bli for mørkt tror det er lurt å velge en eller to nyanser lysere enn den fargen man i utgangspunktet ønsker.
Tintin Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Også må du ikke glemme at det kan bli grønnskjær, rødskjær og alt det der. Det kommer jo veldig an på hva slags farge du har fra før.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 farget med mørk brun i casting creme serien, og det ble mørkt. Det har enda ikke gått ut, etterveksten er på flere cm nå..fargen som kommer ut er også mer kommunegrå en den jeg hadde før... vet ikke om dette er pga den sterke fargen. anbefaler at du absolutt finner en annen type/merke hårfarge.
Drua Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Casting creme gloss bør du styre unna. Den går ikke ut på mitt hår ihvertfall, selv om den liksom skal det, og blir mye mørkere enn på pakken. I tillegg synes jeg håret blir veldig tynt og rart av den hårfargen, og veldig blass etterhvert. Og med ettervekst da, så sier det seg selv at det tar ikke mange ukene før fargen ser skikkelig sliten ut.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Noen som har prøvd color casting creme gloss i fargen mørk blond? siden fargene blir så mye mørkere enn det står på pakken, hvordan farge blir denne? ønsker meg en mørk brunfarge, men tør ikke prøve fargen lys brun, siden jeg har hørt at den har blitt svart på mange.. noen som kan hjelpe meg?? Jeg har det;) det er sant som flere sier, den går ikke ut og har man først fått feil farge og fått det for mørkt er den ett helvete og få ut. Men mørkblond blir faktisk ikke for mørk, den blir helt perfekt;) jeg har nemlig lært meg nr på pakkene, og for at det ikke skal bli for mørkt bør man velge nr 6;) altså tallet foran;)
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Det spørs jo veldig på hvilken hårfarge du har fra før. Jeg har brukt mørk gyllenblond på avfarget, grå-oransjt hår. Resultatet ble en glansfull, lys brun farge med gylne toner. Mørk blir den ihvertfall ikke, om du vil ha en mørkebrun farge må du nok ta en nyanse som ikke har noe med "blond" å gjøre.
missLynch Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Hei du, Jeg prøvde Casting nr 600 "Mørk Blond" sist høst, og ble veldig fornøyd med resulatatet. Perfekt farge, masse glans og den har dekkert over gamle lyse/blekede tupper rimelig bra. Og viktigst av alt: Den er min naturlige farge-dvs "kald" mørk askeblond. Ser ikke forskjell på naturlig hår og tonet hår mange måneder etter. Et bra tegn når det gjeldet farging/toning. Når det gjelder farging av hår generelt: Det kommer vel an på hårfarge i utgangspunktet. Prøv fargen! Det blir sikkert fint!
Ethereal Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Det stemmer at hårfargen ofte blir mørkere enn det står på pakken. Jeg kjøpte kastanje-fargen i den serien. Resultatet ble en hårfarge som var MYE mørkere enn den jeg opprinnelig hadde. Heldigvis gikk mye av fargen ut etter noen vask, og da ble håret fint Det eneste jeg har å utsette er at det er veldig mye rødskjær i de brune fargene i den serien. Ei venninne av meg skulle også farge håret i mahogney - resultatet ble lilla! Man må nesten vite hårfargen din for å vite hvordan resultatet blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå