Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 HVordan skjer det? Jeg har datet en fyr nå et par uker. Når er vi sammen? Ting går fort og jeg er redd for å innvolvere meg for raskt. Vi oppfører oss som om vi er kjærester allerede. Er det normalt å få en liten panikk følelse når man plutselig føler at ting har blitt seriøst? Falt pladask for fyren og ble forelska. Har troa på oss i fremtiden. Men for noen dager siden fikk jeg plutselig en slags klaustrofobi følelse fordi jeg ikke vet om jeg kjenner ham godt nok til å bli kjæreste og nå er vi nesten kjærester. Er dette et veldig dårlig tegn?
Gjest 22 Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Neida. Hvis du er ung/uerfaren/selvstendig er det normalt et stort steg å binde seg til et annet menneske. Det er vel bare vanen/rutinen som må endres og det er alltid litt strev.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Neida. Hvis du er ung/uerfaren/selvstendig er det normalt et stort steg å binde seg til et annet menneske. Det er vel bare vanen/rutinen som må endres og det er alltid litt strev. Jeg var "gammel" og uerfaren, og opplevde det samme. Litt klaustrofobi. Det er en tilvenningssak. Man har sine grenser og sitt eget liv, og så skal det plutselig være plass til et annet menneske der. Vi snakket om det, og det var aksept for at vi hadde ulike behov. Vi holdt ut, og alt ble bare bedre og bedre. Nå er vi gift. Når man blir sammen? Tja, jeg spurte, jeg, om dette betyr at vi er sammen. Alfa og omega er å snakka med hverandre. Hverandre, altså. Ikke med andre, som folk på dette forumet.
Gjest Gjest_Minni_* Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 HVordan skjer det? Jeg har datet en fyr nå et par uker. Når er vi sammen? Ting går fort og jeg er redd for å innvolvere meg for raskt. Vi oppfører oss som om vi er kjærester allerede. Er det normalt å få en liten panikk følelse når man plutselig føler at ting har blitt seriøst? Falt pladask for fyren og ble forelska. Har troa på oss i fremtiden. Men for noen dager siden fikk jeg plutselig en slags klaustrofobi følelse fordi jeg ikke vet om jeg kjenner ham godt nok til å bli kjæreste og nå er vi nesten kjærester. Er dette et veldig dårlig tegn? Bare følg magefølelsen din du, om du kjenner at det går for fort fram for deg så burde du ta det på alvor. Du har dessuten helt rett - man burde kjenne noen godt før man forplikter seg. Det er ikke et dårlig tegn at du tenker sånn, det er tvert imot sunt!
Nieve Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Bare følg magefølelsen din du, om du kjenner at det går for fort fram for deg så burde du ta det på alvor. Du har dessuten helt rett - man burde kjenne noen godt før man forplikter seg. Det er ikke et dårlig tegn at du tenker sånn, det er tvert imot sunt! Bare ikke tenk for mye. Bare slapp av og nyt det. Den første tida er gjerne den du ser tilbake på, og kanskje savner en dag.Gjør den verd å savne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå