Gå til innhold

Hva i svarte er det med gutter?

Gjest M

Anbefalte innlegg

Betror aldri du deg til gode venner? Betror du deg kun til kjæresten?

Waco betror seg ikke til noen, for han er bitter og har komplekser for at han har liten tiss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest wacko (dum) så det holder
Vennskap med en du ikke vil ta på?

Må jenter ha sex med sine jentevenner og gutter ha sex med sine guttevenner for at det kan kalles vennskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har ikkeno problemer med å ta på å holde rundt kamerater jeg anser for å være gode venner. Gjør ikkeno det.

Mennesker jeg ikke vil ta på fordi jeg synes de er ekle vil jeg selvsagt ikke berøre sånn som dere jenter ikke vil ta på de "kjempegode guttenevennene deres som dere deler alt med".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De

Ikke merkelig at det blir en del komplikasjoner mellom kjønnene når damene heller vil hoppe på ukjente, mens menn ofte vil finne ut om man passer som venner først!.

Sa du ikke nettopp at man må ligge med en person først for å kunne bli forelsket i vedkommene? Hvordan passer det inn med at vennskapet må være på plass før forelskelsen? De fleste vil ikke ligge med en venn, men derimot en person man er forelsket i.

Kvinner vil nok helst ha både vennkap OG fysisk tiltrekning. Ikke kun vennskap mellom begge og fysisk tiltrekning fra kun den ene parten (gutten er tiltrukket av jenta). Forskning forteller at menn mistolker vennskaplighet som tegn på seksuell interesse. Et smil er faktisk ofte bare et smil. Ikke legg mer i ting uten at dere faktisk vet at kvinner mener noe mer med vennligheten. Blir mye komplikasjoner mellom kjønnene av at menn ikke klarer skille vennskap og sex. De tror automatisk at når kvinner er vennlige så vil kvinner ha sex. Ofte vil kvinner bare ha vennskap. Men vennskap blir kanskje litt for vanskelig for de enkle mennene? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det som er så galt med å være venn med en man vil ligge med?

At det oppstår slike komplikasjoner som TS nettopp har opplevd. Bortsett fra det, ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phaedra, komplikasjoner? Jeg var venn med hun jeg er sammen med nå. Etter at jeg ble bedre kjent med henne så ble jeg også mer forelsket i henne, det virker kanskje rart for dere som helst vil bli forelsket før dere kjenner personen, men sånn er det bare.

Har jeg tatt feil da? Er forholdet mitt basert på misforsåelser fordi jeg valgte å bli kjent med en jente før jeg forelsket meg i henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phaedra, komplikasjoner? Jeg var venn med hun jeg er sammen med nå. Etter at jeg ble bedre kjent med henne så ble jeg også mer forelsket i henne, det virker kanskje rart for dere som helst vil bli forelsket før dere kjenner personen, men sånn er det bare.

Har jeg tatt feil da? Er forholdet mitt basert på misforsåelser fordi jeg valgte å bli kjent med en jente før jeg forelsket meg i henne?

Nei? Jeg var venn med min kommende mann i lang tid før jeg forelsket meg og før vi ble sammen. Men du har sagt at du tar betroelser som et tegn på at jenta "vil noe mer", for jenter er det ikke alltid slik. Jeg har mange nære guttevenner, og flere av dem har på et eller annet tidspunkt vist stor interesse for "noe mer", men vi har nå klart å avklare dette ganske kjapt og holde på vennskapet fordet.

Når du skriver at man ikke blir forelsket før man har ligget sammen så skjønner jeg ikke helt hva du mener med det. Jenter faller da stadig vekk for gutter, og gutter for jenter, uten at man har ligget sammen. Min "beundrer" oppførte seg hvertfall som om han var fullstendig forelsket i meg, og jeg lå aldri med ham. Jeg har heller aldri bevisst gitt noe tegn på at jeg ønsket å ligge med ham - helt ærlig så fantes det ikke noen seksuell attraksjon fra min side i det hele tatt.

"Kvinner tar det nesten som en fornærmelse at gutten er forelsket" - TS, og de fleste andre kvinner jeg kjenner, blir ikke fornærmet i det hele tatt. Mange synes det er flaut, men på den andre siden litt flatterende. Hva vi ikke godtar er å få slengt i trynet at vi er horer fordi vi overså noen vi ikke følte noe seksuell kjemi med, eller fordi vi "hoppet over nestemann i køen". Det får være grenser.

"Alle menn vet at de kan bli misbrukt til å være en omsorgsarbeider uten annet gjengjeld enn den svært lettvinte "vennskapet" som er utnyttning mer enn det er attraktivt." Jeg, og de fleste jenter jeg kjenner, ønsker ikke på noen måte å "misbruke" menn på denne måten. Hvis du velger å vise interesse - om det så bare er fordi du ønsker å få jenta til sengs for å bli bedre kjent, og så forelsket - så må du også leve med at jenta må kunne ombestemme seg under veis, og i mellomtiden bruke deg som samtalepartner og nær venn. Vi bruker nære venninner på denne måten hele tiden, og vi bruker også nære venner på denne måten. Det er et tegn på at vi er glad i dere, og stoler på dere, og er på ingen måte ment som misbruk. Dette tror jeg du vet. Og vennskap er på ingen måte lettvint - i hvert fall ikke slik jeg ser det.

"Sitte å høre på kjedelige historier dagen lang mens hun kjører doggy med en degos hun ikke kjenner?" - hvis det er dette du tenker mens du sitter og hører på hva jenta forteller om sine tanker og følelser, så vær så snill og informer om det med en gang. Informer om at hun er kjedelig, og informer om at du tenker på henne og en ukjent degos. Så slipper hun å bruke opp tiden din - og sin. Kanskje du en dag finner ei jente som skjønner dette som er så innlysende for deg. Vet forresten kjæresten din at det er slik det funker? Vis henne denne tråden, og spør hva hun tenker om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...