Gå til innhold

Hva i svarte er det med gutter?

Gjest M

Anbefalte innlegg

Er en fyr som jeg gikk i klasse med for noen år siden på vgs som jeg var god venn med, noe jeg har vært i ettertid også. Har hatt mange fortrolige samtaler med han og vært sammen han alene, kun å sett på film og slikt kos. Så ringte han meg nå (edru) å fortalte han har vært forelska i meg i lang tid å har tenkt lenge på dette, så lurte han på om jeg hadde noe følelser for han. Forklarte han at jeg liker han veldig godt som en venn å er glad i han, men ikke noe mer. Så begynner han å rope til meg at jeg er en billig, ubrukelig og dum hore som ser ut som om jeg er blitt kjørt over med en traktor i trynet, så skal han få la alle vite om mine dypeste hemmeligheter som jeg har betrodd han. Han ble mer og mer hissig og skrek til slutt opp en ramse med noen helt syke setninger jeg ikke vil skrive en gang. Ble faktisk redd. Har kjent han i 5 år, å er mildt sagt sjokkert, sint og DRIT lei meg. Skulle egentlig på date i morgen men har nå takket nei, tok til meg det han sa om hvordan jeg er (han nevnte at alle han kjenner syns det også). Åh det tok nattesøvnen min:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han føler seg frustrert over at han er en venn som du kan bruke til dagdriv og betro han alt mulig for at han skal tro at "han er noen spesiell". Men så viser det seg at selv om han trodde at han var unik siden du har betrodd deg til ham, hatt masse fortolige samtaler og slikt så er han bare en "venn". Og siden du heller vil date ukjente menn for sexlysten skyld så føler han seg kanskje forbigått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han føler seg frustrert over at han er en venn som du kan bruke til dagdriv og betro han alt mulig for at han skal tro at "han er noen spesiell". Men så viser det seg at selv om han trodde at han var unik siden du har betrodd deg til ham, hatt masse fortolige samtaler og slikt så er han bare en "venn". Og siden du heller vil date ukjente menn for sexlysten skyld så føler han seg kanskje forbigått?

Han jeg skulle ut med er en jeg har vært ute med flere ganger, aldr hatt sex med å hadde ingen planer om det i morgen heller. Grunnen til at jeg avslo var at jeg fikk helt panikk ved tanke på at daten min skal tro sånt om meg også, ifall denne galningen hadde funnet på å ringe han å spre rundt seg med alskens løgner. Tror rett og slett han bare ikke er helt god i psyken. Rart hvordan man kan tro man kjenner noen. Det er skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje emnet burde være "hva i svarte er det med denne ene gutten". Jeg kan ikke helt stå for hva denne gutten sa og gjorde.

Likeve så tror jeg nok det bare var noe han sa, han kommer ikke til å fortelle "alle" disse tingene. Og du må ikke la selvtilliten knekkes av at én person sier sånt til deg!

Kan godt hende han bare sa det som en forsvarsmekanisme for seg selv. Jeg vet selv hvor utrolig vondt det er å være forelsket i en jente som bare vil være venner (vært det to ganger). Kanskje han bare prøvde å overbevise seg selv om at du var "dårlig" og at han ikke burde være forelsket i deg...

Foreslår at du ringer opp eller møter vennen din igjen og har en ny samtale nå når det har roet seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja, det hørtes skikkelig skummelt ut. jeg føler med deg! tipper han ikke tåler å bli avvist jeg, skikkelig umoden fyr spørd du meg. ville latt han være i fred eller, tatt opp på en fin måte at du liker å være venn med han og synes det er syndt hvis dette skal ødelegge vennskapet, sånn for å komme litt på godfot slik at han ikke forteller masse dritt om deg til vennene deres. uansett lykke til, og hold oss oppdatert:) Happy valentine fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke bry deg om sånt. Virkelig. Ring daten din opp igjen og si at du vil møte ham likevel. Dra og ha det gøy, og vær vakker og glad.

Denne kameraten må jo være rimelig idiot hvis han lar seg forelske i en både han og alle han kjenner synes er så forferdelig..

Dette har ikke med deg å gjøre. Det har med ham å gjøre. Ikke la ham få den makten over deg.

Ut på date med deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_lena_*

Må bare si meg enig i at det er denne fyren som har store problemer, og ikke du. Men at det var en guffen opplevelse, ja det skjønner jeg.

Han slo vilt rundt seg i affekt og sa stygge ting han kanskje ikke helt mener. Det var hans måte å takle et avslag på.

Så jeg mener også at du skal gå med hevet hode på den daten, le og smile og ikke la andres ustabile psyke bestemme over livet ditt. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg regner med at gutten antakeligvis har tenkt lenge på at han skal ringe å fortelle deg dette. Han tok sikkert avslaget veldig tungt, og sansynligvis mener han ikke noe av det han sier, det var vel mer en reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han hadde fått inntrykk av at du likte ham også som mer enn en venn, og trodde så hardt på det,at når du sa at du bare likte ham som en venn var det som et slag i ansiktet. I sjokk/flauhet kan man si og gjøre mye rart.

Men enig med de andre her, tror nok at det var bare noe han sa, og ikke kommer til å gjøre noe mer med dette.

Han skjemmes nok også i etterkant for dette utbruddet.

Du burde kanskje ta en prat med ham, fortelle ham hva du følte om dette utbruddet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noe i hvordan han beskriver deg, så får du forandre på det, eller la være - det er ditt eget valg.

Uansett har han ikke noe med hvem/ hvordan du ER.

Det er overveiende sannsynlig at du er akkurat som du skal være, og han utnytter tilliten du har betrodd ham for å presse deg. Makan.

Så stå for dine egne valg. Ikke la duster forandre deg og din oppførsel. Det lønner seg aldri gitt.

Dra på date og blås i fyren.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeste Blondie65
Hva er vitsen med å betro seg til en gutt dersom man er likegyldig ovenfor gutten?

Jeg har gode venner av begge kjønn og noen ganger er betroelser som går begge veier en del av vennskapet. Er betroelser i seg selv et signal om at man er interessert i den andre?

Mener du at det er korrekt oppførsel av den forsmådde å skrike, true og slå rundt seg fordi han eller hun ikke fikk det de ville ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke gutten oppførte seg korrekt, - jeg prøver bare å forstå hvorfor han ble så ergelig på denne jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nieve, eller så kan vi tenke oss at denne gutten meget sjeldet viser følelser for de han er forelsket i aldri liker ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeste Blondie65
Jeg synes ikke gutten oppførte seg korrekt, - jeg prøver bare å forstå hvorfor han ble så ergelig på denne jenta.

Ved å nærmest kalle trådstarter for luremus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nieve, eller så kan vi tenke oss at denne gutten meget sjeldet viser følelser for de han er forelsket i aldri liker ham.

Ja, jeg er tilbøyelig til å tro det også, frustrasjon kan føre til så mangt.

Når mange følelser bygger seg opp over tid, kommer det gjerne en eksplosjon en vakker dag.

Har egentlig litt medfølelse for gutten, selv om jeg ikke helt likte måten han uttrykte seg på.

Men som du skrev i et annet innlegg; vi vet jo ikke hva jenta har betrodd ham. Kanskje det var berettiget? Men voksne(?) mennesker burde kunne oppføre seg litt mer anstendig, dessverre få som kan gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en fyr som jeg gikk i klasse med for noen år siden på vgs som jeg var god venn med, noe jeg har vært i ettertid også. Har hatt mange fortrolige samtaler med han og vært sammen han alene, kun å sett på film og slikt kos. Så ringte han meg nå (edru) å fortalte han har vært forelska i meg i lang tid å har tenkt lenge på dette, så lurte han på om jeg hadde noe følelser for han. Forklarte han at jeg liker han veldig godt som en venn å er glad i han, men ikke noe mer. Så begynner han å rope til meg at jeg er en billig, ubrukelig og dum hore som ser ut som om jeg er blitt kjørt over med en traktor i trynet, så skal han få la alle vite om mine dypeste hemmeligheter som jeg har betrodd han. Han ble mer og mer hissig og skrek til slutt opp en ramse med noen helt syke setninger jeg ikke vil skrive en gang. Ble faktisk redd. Har kjent han i 5 år, å er mildt sagt sjokkert, sint og DRIT lei meg. Skulle egentlig på date i morgen men har nå takket nei, tok til meg det han sa om hvordan jeg er (han nevnte at alle han kjenner syns det også). Åh det tok nattesøvnen min:(

Først ikke alle gutter er slik!

Men hev deg over en slik idiotisk oppførsel. Kutt han helt ut. Si til deg selv at det ikke er deg det er noe gale med, du er flott menneske, fin og vil omgås hyggelige og dannede mennesker. Du skulle gått på date, glemt den dusten og kost deg med noen som repekterer deg. Men jeg skjønner at du ble jokkert og redd og usikker. Men finn masse positive egenskaper om deg selv og si de til deg selv mange ganger så kommer du over det. Han er ikke verdt å bruke energi på bekymringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å betro seg til en gutt dersom man er likegyldig ovenfor gutten?

Betror aldri du deg til gode venner? Betror du deg kun til kjæresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...