Gjest solbader Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 Bruker Trionetta p-piller og har tenkt å utsette mensen. I den forbindelse lurer jeg på om man kan stole 100%(hvertfall 99%) på at mensen ikke kommer?? Noen med erfaringer på dette lille området? Hvor lang pause skal man ta etter å ha utsatt mensen me Trionetta?
Gjest the imp Skrevet 2. juli 2003 #2 Skrevet 2. juli 2003 Du kan ikke være 100 % sikker på at du ikke får småblødninger, men du er rimelig sikker på at du ikke får mensen. Jeg utsatte mensen flere ganger mens jeg gikk på trionetta og fikk hverken mensen eller småblødninger. Når du ønsker å få mensen gjør du som du vanligvis gjør når du gjør når du skal ha mensen. Dersom du har 28 piller begynner du på de hvite pillene, dersom du har 21 piller tar du 7 dagers pause.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #3 Skrevet 2. juli 2003 Hei Solbader! Jeg tenkte akkurat på det samme. Skal til syden i august, og dvs. at jeg må utsette mensen med 2 uker (bruker også trionetta). Jeg har regnet ut at jeg må "overspise" p-piller med 2 brett nå (da vil jeg få mensen uka før vi reiser til syden). Er det noen som vet om dette går? Veldig intr. i å høre om erfaringer (vil ikke ha mensen der nede, ettersom jeg ikke "klarer" å bruke tamponger). Takknemlig for svar.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #4 Skrevet 2. juli 2003 Hei "the imp" Så at vi hadde skrevet samtidig her. Jeg skal være i syden i 14 dager, og får mensen siste uka. Er det da lurere å "spise" over tabletter der nede, eller bør jeg prøve å forskyve den slik jeg skrev ovenfor?
Gjest the imp Skrevet 2. juli 2003 #5 Skrevet 2. juli 2003 Å forskyve mensen er mer utrygt, du kan risikere at det slår litt feil. Ville spist gule piller mens jeg var i syden og stoppet når jeg skulle hjem for å være sikker.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #6 Skrevet 2. juli 2003 Mokay! Da ble det "dobbelspising" i syden - takk skal du ha!
Gjest solbader Skrevet 2. juli 2003 #7 Skrevet 2. juli 2003 Forskyve? - overspise? Altså, for å være mest sikker begynner jeg på de gule pillene når jeg egentlig skulle begynt på de hvite juksepillene? Eller? Er ikke det forsyvning da? Tusen takk for hjelp, forresten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå