Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja rett og slett hva vil du anbefale og hva vil du ikke anbefale av produkter som du bruker/ har brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

pleier det være silikon eller mineraloljer i saltvannssprayer eller? skal begynne med balsam metoden (finnes stoff om det her om du ikke vet hva det går ut på) om kan da kun bruke produkt som er løselige med balsam. ellers hørt mye bra om det.

takker for svar!

Gjest Deception
Skrevet

For tida bruker jeg endel forskjellige:

Shampo og balsam fra Kerastase Resistance

Volumizerspray fra Paul Mitchell i håndkletørt hår (for å motvirke altfor mykt hår).

Ice Molder (Joico) og tørrspray (Wella High Hair) til slutt.

Men jeg har kort hår med en frisyre som krever litt jobbing.

Skrevet

Selv er jeg helt avhengig av kms volume skum etter hver dusj og Osis dust it pulver etter jeg har fønet håret. Har altfor mykt og glatt hår, så hvis jeg ikke bruker produkter så ligger håret mitt bare helt flatt.

gjest som har skrevet over her: Det er sikkert bedre om du lager en egen tråd, da er det lettere å få svar på det du spør om.

Skrevet

Jeg må bruke Gliss hårkur istedetfor balsam, får silkemykt hår.

Skrevet

Biosilk silk therapy er mitt favorittprodukt :)

Skrevet

Jeg er enig med Lotte 27. Biosilk Silk Therapy er også mitt favorittprodukt. Jeg har tørt hår med naturlige krøller og silk therapy gir masse pleie og fukt, og fantastisk glans :)

Ellers så sverger jeg til Redken sine produkter, og All Soft er min favoritt i tillegg til Redken Extreme Anti Snap leave in treatment. Det er et rent trylleprodukt som reparerer tørt og slitt hår med proteiner.

Skrevet

Redken "Extreme Antisnap gjørde absolutt ingenting for håret mitt... forskjellige meninger om den ja.

Skrevet

Redken All Soft hårkur. Fantastisk hårkur hvis håret er tørt og matt etter sol, saltvann, vind og annet. Passer best for tykt, rett hår, tror jeg.

Skrevet

Joico Moisture Recovery shampo og balsam, Joico K-Pak Slit End Mender, og en fønekrem fra Joico, KMS Hairplay Paste Up Spray, L'Oreal Professionnel Fixing Spray

Skrevet
Håret mitt er håpløst, men en ting jeg ikke kan leve uten er Sebastians Evokativ hår mousse (http://www.hildechristina.com/2008/09/review-sebastian-evokativ-hr-mousse.html), den gir masse hold og ikke minst volum.

Ellers er jeg veldig glad i moistrepair balsam fra KMS.

Moisture repair fra KMS. Hele serien må jeg ha på vinteren

ellers er jeg veldig glad i paul mitchell sin sculting mousse, hårskum med myye fuktighet og en nydelig kokos duft:D<3

Pga ny frisyre så er jeg avhengig av en god, stor rundbørste. elsker håret mitt nå:D

Skrevet

Moisture repair revival cream fra KMS (håret blir kjempemykt og glansfullt.)

Joico's Kpak serie (tar vare på det stripa håret mitt, gjør håret mykt og lettere å gre.)

Makeover spray fra KMS (fin når jeg ikke rekker/gidder å vaske håret, ser ikke fett ut og gir voum.)

Colur Endure violet shampoo fra Joico (vips så er det gule skjæret i håret borte, og fargen er gjevn.)

Splitmender fra Joico (hjelper til med å forhindre flisete tupper.)

Extra-full freezing spray fra Matrix Vavoom (knallbra hold som gjør at volumet i håret faktisk holder i mitt elendige, glatte hår.)

Chalk Hottest fra K-Style (volumpudder som virkelig gir plenty med hold og volum.)

Skrevet

Jeg bruker:

Shampoo: Redken All Soft, men skal bytte til KMS Moistrepair ettersom Redken har herpa hodebunnen min (fungerer fantastisk for selve håret, derimot)

Balsam: Redken All Soft (skal holde fast på denne, da balsamen ikke påvirker hodebunnen)

Hårkur: Redken Smooth Down, men skal gå over til Redken All Soft

Ellers hender det jeg bruker litt spray-mousse, hårspray for å holde frisyren, og noe jeg ikke husker hva heter som jeg tar i håret (ikke inntil hodebunnen) for å legge det mer ned på dager hvor håret står til alle kanter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...