LaToya Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 Hei. Dette høres bare delvis under dette forum, men jeg prøver likevel jeg. Saken er i kort trekk at både jeg og mannen min trener kampsport og ved påsketider fikk han følelser for en annen jente på trening. Det skjedde ikke noe, men vi hadde en sikkelig down periode. Han sa bla mye sårende til meg. Nå er det sommerferie fra treninga og jeg har overført mitt hat/sinne over til denne jenta. Om hun vet hva som har skjedd mellom oss aner jeg ikke, for når jeg treffer henne er hun såååå hyggelig mot meg og tydligvis fortsatt forelsket i min mann ( selv om hun ikek viser det så tydlig). Jeg har mest lyst til å være sikkelig sur, tverr og bitch når høsten og trening starter opp igjen. Men så føler jeg at jeg kanskje burde legge det bak meg og starte på nytt. Ble my rot dette, men er det "greit" om jeg er slem mot henne ( dvs ikke snakker med henne ) eller bør jeg oppføre meg voksent og være som vanlig. Lurer bare på om det vil slå tilbake på meg igjen om jeg oppfører meg teit mot henne, men på den andre siden så bør hun skjønner at jeg IKKE liker henne. Og hvorfor skal jeg da være hyggelig mot henne da. Normalt er jeg en snill person som alltid er hyggelig mot folk, selv om jeg ikke liker dem. Men nå har jeg litt lyst til at henne skal vite at jeg ikke liker henne og gjøre det litt ukoselig for henne. Føler meg ganske barslig ... Følelser er noe dritt.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2003 #2 Skrevet 2. juli 2003 Forholdsvis barnslig ja - men jeg kan godt forstå deg. Hun kan ikke noe for at hun er forelsket i kjæresten din. Har det ikke skjedd noe mellom dem, er det jo heller ikke noe å tenke på. Hvordan vet du forresten at hun er forelsket i ham - hva om det bare er han som er forelsket i henne? Har han fortalt deg det? Har de hatt et forhold? Du sier at hun tydeligvis er forelsket i ham ennå, men at hun ikke viser det så tydelig...... hmmm...selvmotsigende. Hadde hun forelsket seg i ham, hvis ikke han hadde forelsket seg i henne? Hvem av dem var det som satt i gang en eventuell flørt mellom de to? Kanskje han, siden det ofte er mannen som tar det første skrittet. Har han sjarmert henne fullstendig, så er det jo på en måte ikke hennes skyld... Du burde ta ut sinnet ditt på kjæresten din, og ikke denne jenta. Det er HAN som er sammen med deg. På den annen side, så kunne vel ikke han heller noe for at han forelsket seg, og så lenge det ikke skjedde noe, at de stoppet før det kunne blitt noe, så er det jo ikke et problem...
Gjest Janna Skrevet 2. juli 2003 #3 Skrevet 2. juli 2003 Hadde kjæresten din tatt forholdet deres dønn alvorlig, hadde han ikke funnet seg et annet sted å trene? Bare spør.
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #4 Skrevet 2. juli 2003 Skjønner godt at du ikke liker henne jeg. Ikke gjør noe dumt du kommer til å angre på! Men du behøver jo ikke ha noe mer med henne å gjøre enn å vise "normal folkeskikk"... Synes ikke det å la vær å snakke til noen er å anse som "slemt" ... så hvis det var det du tenkte på ... så bare la vær å snakke til henne med god samvittighet.. - men det er dumt for din egen del å trekke det lenger. Du er jo ikke programforpliktet til å like alle (henne) - eller ha noe med henne å gjøre.
Julie Skrevet 2. juli 2003 #5 Skrevet 2. juli 2003 Prøv å oppfør deg normalt, noe annet vil sannsynligvis (?) bare slå tilbake til deg selv.
Leo Skrevet 2. juli 2003 #6 Skrevet 2. juli 2003 Det er vel ikke bare bare å bytte treningssted når man trener en spesiell kampsport, så vis deg som en kvinne med klasse Moniica og hev deg over det hele! D.v.s oppfør deg vanlig høflig, men ikke innby til noe mer enn overfladisk konversasjon.
LaToya Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2003 Tusen takk for svar ! En liten oppklaring til det første innlegget her. Det var hun som startet, vi har bla vært på en del fester sammen hvor hun har lagt ann på han. Flørtet med han,kastet laaange blikk etter han og prøver å komme nær han osv Jeg klandrer ingen av dem for å bli forelsket, men jeg synes at om en mann er opptatt bør man holde fingrene av fatet. Når jeg mener at hun fortsatt er forelsket i han så er det slik det virker på meg, men det kan hende jeg overragerer litt. Jeg skal prøve å heve meg over det Det hjelper med noen mnd fri fra trening hvor man kan psyke seg opp. Å bytte klubb går ikke da det er maaange mil til neste klubb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå