Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få tak i noen valser som man kan danse wienervals og vanlig vals til. Har selv null peiling!!!! Noen som har noen forslag.???? Og er dette Waltz for the moon?? http://netti.nic.fi/~jakem/ff8musa/Waltz_f...or_the_Moon.mid Og til slutt: Ser det er endel som skal danse til Some day my prince will come. Hvor får man tak i denne og går den ann å danse vals til den??? Går ikke takten på denne sangen litt for sakte???? Takk for svar. 02augustbrud2003
Gjest Snuupi Skrevet 2. juli 2003 #2 Skrevet 2. juli 2003 Har desverre ikke noen gode tips å gi deg... Men kanskje noen kan hjelpe meg; Hvordan i huleste danser man vals??? Har ALDRI gjort det :oops: Trenger krishjelp...
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #3 Skrevet 2. juli 2003 1.) venstre foten bak, høyre foten til siden for den venstre, venstre foten inntil den høyre. 2.) Så tar du høyre frem, venstre til siden for den høyre og den høyre inntil den venstre. Mannen må danse 2 når du danser 1 og motsatt. Slik kan dere danse i firkant til nydelig valsemusikk. Passe tungvint å forklare dansing skriftlig, men kanskje du skjønner noe likevel. Lykke til!!
Augustbrud02 Skrevet 2. juli 2003 #4 Skrevet 2. juli 2003 Og er dette Waltz for the moon?? http://netti.nic.fi/~jakem/ff8musa/Waltz_f...or_the_Moon.mid Ja, dette er Waltz For The Moon, den valsen som Märtha og Ari hadde i sitt bryllup. Vi hadde denne valsen i vårt bryllup også, og den er fin å danse til synes jeg.
Gjest Snuupi Skrevet 2. juli 2003 #5 Skrevet 2. juli 2003 Kjære Gjest! Tusen takk for "leksjonen"! Nå skal vi hjem å øve :D
Nikki Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 Vi skal danse vals til The Godfather waltz. Danser engelsk vals. Var på kurs på Bjørg Gretes Danseskole og vi gleder oss faktisk til å danse den på dagen... Tror dte blir mange som får seg en overraskelse... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå