Gå til innhold

Acer Aspire one

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei.

Har akkurat kjøpt ny liten bærbar pc, en Acer Aspire one.

Hvordan gjør jeg med internett på den? Hva er best?

Er mobilt internett det letteste? Isåfall, hvilket abonnement skal jeg kjøpe? Ser at Telenor har mobilt bredbånd med ulike tilbud... Syns det blir dyrt med 500 i mnd med fri bruk.

Har vanlig bredbånd hjemme på den stasjonære pcen.

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Har akkurat kjøpt ny liten bærbar pc, en Acer Aspire one.

Hvordan gjør jeg med internett på den? Hva er best?

Er mobilt internett det letteste? Isåfall, hvilket abonnement skal jeg kjøpe? Ser at Telenor har mobilt bredbånd med ulike tilbud... Syns det blir dyrt med 500 i mnd med fri bruk.

Har vanlig bredbånd hjemme på den stasjonære pcen.

Takk på forhånd.

Hva med å kjøpe en router slik at du får trådløst nettverk?

Skrevet
Hva med å kjøpe en router slik at du får trådløst nettverk?

Er det kun en router jeg trenger? Isåfall, hva koster en slik en? Hvor bør den kjøpes hen?

Skrevet
Er det kun en router jeg trenger? Isåfall, hva koster en slik en? Hvor bør den kjøpes hen?

Nå er ikke jeg noen ekspert på pc, men etter hva jeg husker trenger du bare en ledning fra veggen/modemet til routeren. Router får du kjøpt på f.eks. elkjøp, lefdal, osv. Siden jeg ikke har hatt en stasjonær pc på mange år vet jeg ikke om disse tar inn trådløst nettverk, men i så fall er det bare å ha en ledning fra en av portene i routeren til den stasjonære. Hva routeren koster kommer ann på kvaliteten du ønsker, altså hvor stort rekkevidde skal signalene gå gjennom, skal de gjennom murvegger osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...