Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bruke mandelolje til å fjerne maskara (ikke vannfast), og annen øyensminke?

Jeg er så sensitiv rundt øynene, bruker for tiden Loreal sin men huden begunner å protestere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke mandelolje litt for "tung" for huden rundt øynene da?

Gjest Deception
Skrevet

Mandeloljen er ganske fet, og jeg synes ikke den er verdens beste sminkefjerner. Da ville jeg heller prøvd en annen øyensminkefjerner, for eksempel kremgeleen i tube fra Body Shop. Jeg har selv sensitiv hud rundt øynene, og tåler denne bra.

Hvis du vil prøve olje, ville jeg heller forsøkt jojoba, for den er lettere/mindre fet.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Kan jeg bruke mandelolje til å fjerne maskara (ikke vannfast), og annen øyensminke?

Jeg er så sensitiv rundt øynene, bruker for tiden Loreal sin men huden begunner å protestere.

Tror ikke det skader,nei. Jeg reagerer også på Loreal sin,og bruker nå babyolje som øyenmakupfjerner. Det funker bra.

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet

Prøv Rainforest two phase make up remover, denne er mild og effektiv. Inneholder ikke parabener, mineraloljer eller parfyme. Er basert på beroligende oljer og rensende blomstervann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...