Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Kan jeg bruke mandelolje til å fjerne maskara (ikke vannfast), og annen øyensminke? Jeg er så sensitiv rundt øynene, bruker for tiden Loreal sin men huden begunner å protestere.
sixx Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Er ikke mandelolje litt for "tung" for huden rundt øynene da?
Gjest Deception Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Mandeloljen er ganske fet, og jeg synes ikke den er verdens beste sminkefjerner. Da ville jeg heller prøvd en annen øyensminkefjerner, for eksempel kremgeleen i tube fra Body Shop. Jeg har selv sensitiv hud rundt øynene, og tåler denne bra. Hvis du vil prøve olje, ville jeg heller forsøkt jojoba, for den er lettere/mindre fet.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Kan jeg bruke mandelolje til å fjerne maskara (ikke vannfast), og annen øyensminke? Jeg er så sensitiv rundt øynene, bruker for tiden Loreal sin men huden begunner å protestere. Tror ikke det skader,nei. Jeg reagerer også på Loreal sin,og bruker nå babyolje som øyenmakupfjerner. Det funker bra.
Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Kan jeg bruke mandelolje til å fjerne maskara (ikke vannfast), og annen øyensminke? Jeg er så sensitiv rundt øynene, bruker for tiden Loreal sin men huden begunner å protestere. Prøv Rainforest two phase make up remover, denne er mild og effektiv. Inneholder ikke parabener, mineraloljer eller parfyme. Er basert på beroligende oljer og rensende blomstervann.
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Kan jeg bruke mandelolje til å fjerne maskara (ikke vannfast), og annen øyensminke?Jeg er så sensitiv rundt øynene, bruker for tiden Loreal sin men huden begunner å protestere. Ja,det kan du. Selv bruker jeg denne fra Weleda: http://www.kinsarvik.no/VarevisningDetalj....3&grp=10001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå