Gjest Anna19 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 For en ukes tid siden sov jeg hos en fyr jeg har holdt på med en ganske lang stund. Dagen etter merket jeg at jeg hadde fått en liten blødning, jeg går på p-piller, og har utsatt mensen noen måneder, og viste ikke at jeg kom til å blø. Jeg tenkte ikke noe særlig mer på dette. De neste dagene hørte jeg ikkeno fra ham, og tenkte ikke veldig mye over det. For noen dager siden fikk jeg en melding av ham på kvelden, hvor han spurte hva jeg gjorde. Jeg svarte at jeg bare var hjemme, og spurte hvor han var. Han svarte at han var ute på konsert, og skrev "Tror du blødde litt rundt i sengen min sist gang forresten". Jeg syns dette var kjempeflaut og skrev sorry og sånn. Dagen etter sendte jeg ham en melding hvor jeg skrev at jeg ikke viste at jeg kom til å blø pga p-pillene og at jeg håpet ikke han syns det var veldig ekkelt og sånn, og at jeg syns det var litt flaut.. Jeg skrev at hvis jeg viste at jeg blødde hadde jeg selvfølgelig sagt fra. Etter dette har jeg ikke hørt noe særlig fra ham. Han pleier vanligvis å ta kontakt i løpet av uken, og vi pleier å sove hos hveradre og sånn.. Han er 27 år og har vært i faste forhold før, så han burde jo ha et litt avslappet forhold til dette.. Syns gutter mensen er så ekkelt? Er det derfor han ikke har tatt kontakt...? Har jeg skremt han bort? Eller er det bare tilfeldig at han ikke har tatt kontakt med meg...?
Ciara Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hvis han er skremt bort pga dette er han ikke mye å samle på, synes jeg. Jeg skjønner at det er leit, men såpass må man tåle. Det er jo ikke som det er din skyld? Se det an, det kan være andre grunner til at han ikke har tatt kontakt. Samtidig ville jeg ikke utsatt mensen hele tiden. Bedre å ha mensen som oftest og å ha kontroll over syklusen. Men det er bare min oppfatning.
Gjest Jente38 Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 For en ukes tid siden sov jeg hos en fyr jeg har holdt på med en ganske lang stund. Dagen etter merket jeg at jeg hadde fått en liten blødning, jeg går på p-piller, og har utsatt mensen noen måneder, og viste ikke at jeg kom til å blø. Jeg tenkte ikke noe særlig mer på dette. De neste dagene hørte jeg ikkeno fra ham, og tenkte ikke veldig mye over det. For noen dager siden fikk jeg en melding av ham på kvelden, hvor han spurte hva jeg gjorde. Jeg svarte at jeg bare var hjemme, og spurte hvor han var. Han svarte at han var ute på konsert, og skrev "Tror du blødde litt rundt i sengen min sist gang forresten". Jeg syns dette var kjempeflaut og skrev sorry og sånn. Dagen etter sendte jeg ham en melding hvor jeg skrev at jeg ikke viste at jeg kom til å blø pga p-pillene og at jeg håpet ikke han syns det var veldig ekkelt og sånn, og at jeg syns det var litt flaut.. Jeg skrev at hvis jeg viste at jeg blødde hadde jeg selvfølgelig sagt fra. Etter dette har jeg ikke hørt noe særlig fra ham. Han pleier vanligvis å ta kontakt i løpet av uken, og vi pleier å sove hos hveradre og sånn.. Han er 27 år og har vært i faste forhold før, så han burde jo ha et litt avslappet forhold til dette.. Syns gutter mensen er så ekkelt? Er det derfor han ikke har tatt kontakt...? Har jeg skremt han bort? Eller er det bare tilfeldig at han ikke har tatt kontakt med meg...? Ble han skrem pga dette, er han umoden og ikke mye å samle på. Et par år siden hadde jeg akkurat samme opplevelse som deg. Jeg ble helt fortvilet og syns det var driiiitflaut. Men han smilte bare, gav meg en god klem og sa at "sånt skjer". Å, tro jeg ELSKET ham for nettopp det
Gjest Langsyne Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 En fyr på 27år som har hatt forhold før, tar ikke kontakt fordi du hadde et uhell med mensen? Må nesten være noe annet, ellers er det egentlig bare en fyr uten forståelse. Hadde ikke orket å brukt mer energi på han eller dette, om det er slik.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Samme skjedde meg...overnattet hos kjæresten på 40 og trodde mensen hadde hatt siste dagen, men nei da, det var mer igjen - og da vi hadde sex kom det blod i sengen hans! Men han sa ikke noe...bare kastet sengetøyet på vask.
Morgause Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Sånt skjer! Har selv lagt igjen noen "flekker" når jeg har hatt mensen, men det har aldri vært flaut. Synes det er utrolig tåpelig å ta seg bryderiet med å sende en sms for å opplyse om dette.
juliane Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Sånt skjer! Har selv lagt igjen noen "flekker" når jeg har hatt mensen, men det har aldri vært flaut. Synes det er utrolig tåpelig å ta seg bryderiet med å sende en sms for å opplyse om dette. Jeg reagerte også skikkelig på at han faktisk hadde et behov for å fortelle deg dette. Svært lite modent, de fleste ville da vel bare skiftet sengetøy og latt det bli med det.
waco Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 Det er vel den setningen "jeg visste ikke at jeg kom til å blø" som fikk han på reflekterende tanker. Kvinner som ikke kjenner sin kropp eller aner hvor de er i syklusen har ofte uorden på en del andre ting i livet er vel modne menns erfaringer.
Gjest Langsyne Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 Det er mye sprøtt rundt om kring. :klø:
Ole27 Skrevet 13. februar 2009 #11 Skrevet 13. februar 2009 (endret) Det er mye sprøtt rundt om kring. :klø: Kan jo være at han fikk litt "avsmak" fordi han tenkte at du hadde sett det men bare reist uten å fjerne lakenet osv - at han tenker du er litt "grisete" ... ? Endret 13. februar 2009 av Ole27
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #12 Skrevet 13. februar 2009 Mulig det kom på madrassa også, skjønner han godt jeg.
Gjest Anna19 Skrevet 13. februar 2009 #13 Skrevet 13. februar 2009 Det er vel den setningen "jeg visste ikke at jeg kom til å blø" som fikk han på reflekterende tanker. Kvinner som ikke kjenner sin kropp eller aner hvor de er i syklusen har ofte uorden på en del andre ting i livet er vel modne menns erfaringer. Mensen er ikke noe man kan kontrollere. Noen kvinner har en helt tight syklus, mens andre har uregelmessige blødninger. Jeg har også opplevd at å blø midt i en syklus og vet at dette er vanlig, så jeg må si at jeg tviler på at det er dette som er grunnen... Kan jo være at han fikk litt "avsmak" fordi han tenkte at du hadde sett det men bare reist uten å fjerne lakenet osv - at han tenker du er litt "grisete" ... ? Ja, det var det jeg var redd for også.. Men jeg fikk forklart for ham at jeg ikke hadde oppdaget dette. Han har hems, og det var også mørkt i leiligheten da vi sto opp, så det var vanskelig å se noe.. Det jeg håper er at det er tilfeldig at han ikke har tatt kontakt, og at det ikke har noe med mitt lille uhell å gjøre...
juliane Skrevet 13. februar 2009 #14 Skrevet 13. februar 2009 Mulig det kom på madrassa også, skjønner han godt jeg. Ja, de pleier å renne ut i litervis disse spotteblødningene.
Gjest Anna19 Skrevet 13. februar 2009 #15 Skrevet 13. februar 2009 Mulig det kom på madrassa også, skjønner han godt jeg. Tror ikke det var snakk om mengder her altså.. Jeg merket jo ikke at jeg hadde blødd, og blødningene har vært veldig små.. Tror vell det er snakk om et par små flekker...
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #16 Skrevet 13. februar 2009 Ja, de pleier å renne ut i litervis disse spotteblødningene. Ser ikke ut som det trenger å komme litervis for å gi varige spor, hadde nok gitt f... jeg også.
Gjest Miam Skrevet 13. februar 2009 #17 Skrevet 13. februar 2009 Synes det blir mer flaut for hans del, at han sender melding for å "opplyse" om at du har blødd litt Det er jo bare blod, og en MANN på 27 burde ha mer forståelse og modenhet synes nå jeg! Ikke noe å bry seg om!
Gjest Anna19 Skrevet 13. februar 2009 #18 Skrevet 13. februar 2009 Synes det blir mer flaut for hans del, at han sender melding for å "opplyse" om at du har blødd litt Det er jo bare blod, og en MANN på 27 burde ha mer forståelse og modenhet synes nå jeg! Ikke noe å bry seg om! Takk Jeg har jo ikke snakket med ham om dette personlig, så det kan jo hende meldingen hadde en litt mer humoristisk tone enn jeg tolker, jeg vet ikke.. Syns heller ikke det burde være en big deal for ham, bare lurer på om det er det for noen menn..
Ethereal Skrevet 13. februar 2009 #19 Skrevet 13. februar 2009 Mensen er noe alle jenter har. Når man går på p-piller er det ikke alltid like enkelt å kontrollere det, spesielt hvis man ikke har gått så lenge. Hvis gutten ikke takler dette sier det vel bare litt om hvor barnslig han er...?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #20 Skrevet 13. februar 2009 Det er vel den setningen "jeg visste ikke at jeg kom til å blø" som fikk han på reflekterende tanker. Kvinner som ikke kjenner sin kropp eller aner hvor de er i syklusen har ofte uorden på en del andre ting i livet er vel modne menns erfaringer. Eh...mange kjenner sin egen syklus ja, og likevel kan det skje at man blør når man tenkte at mensen er over for denne måneden. Dette spesielt ved sex, da kan det fortsette å blø litt selv om mensen egentlig teoretisk sett er over. Jeg opplevde det siss med kjæresten hjemme hos ham, vi er godt voksne begge to, jeg bruker ikke prevensjon og det skjedde: begynte å blø (selv om mensen var over for en dag siden). Jeg gikk straks i gang med å vaske bort en flekk på overmadrassen med masse vann og Zalo og fjernet flekken. Sengetøyet gikk naturligvis rett i vaskemaskinen. Ikke morsomt, men det kan skje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå