Kreps Skrevet 2. juli 2003 #1 Del Skrevet 2. juli 2003 Vil bare minne dere på at i morgen 3 juli. har jeg bursdag. Hurra for meg som fyller mitt år........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #2 Del Skrevet 2. juli 2003 Gratulerer med morgendagen.... Synd det ikke var i dag... da det var off. flaggdag pga. 100 års jubileet for Kong Olavs fødsel .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #3 Del Skrevet 2. juli 2003 Gratulerer så mye med dagen!! Blir det grillede krepsehaler i morgen da....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 2. juli 2003 #4 Del Skrevet 2. juli 2003 GRATTIS GRATTIS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #5 Del Skrevet 2. juli 2003 Merete skrev:Blir det grillede krepsehaler i morgen da....... ... det var da brutalt da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. juli 2003 #6 Del Skrevet 2. juli 2003 Grattis på morgendagen, Kreps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 2. juli 2003 Takk skal dere ha, :D lurte på om jeg skulle vekke sambo, og si at han har glemt og gratulere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. juli 2003 #8 Del Skrevet 3. juli 2003 Gratulerer så mye Kreps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2003 #9 Del Skrevet 3. juli 2003 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 3. juli 2003 #10 Del Skrevet 3. juli 2003 Grattis med dagen... Hipp hipp hurra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juli 2003 #11 Del Skrevet 3. juli 2003 Gratulere med dagen ! Håper solen skinner på rumpa di og at det ramler inn med praktfulle gaver ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texas Skrevet 3. juli 2003 #12 Del Skrevet 3. juli 2003 Gratulerer så mye med dagen i dag!!!!! Håper den blir fin! :D Hilsen Texas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 3. juli 2003 :D Takk. Snille dere er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #14 Del Skrevet 3. juli 2003 Gratulerer massevis!!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. juli 2003 #15 Del Skrevet 3. juli 2003 :D GRATULERER :D MED :D DAGEN :D KREPS (...jeg er også kreps!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #16 Del Skrevet 3. juli 2003 (...jeg er også kreps!) Det er jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 3. juli 2003 #17 Del Skrevet 3. juli 2003 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 4. juli 2003 #18 Del Skrevet 4. juli 2003 Gratulerer med dagen! Må bare si at jeg synes det er utrolig bra kg-brukere annonserer sin fødselsdag selv, for hvordan kan man ellers vite? Det er ekstra bra for da får jeg en grunn til å trene stemmebåndene også. Og siden ingen andre her har sunget til deg, så gjør jeg det litt på nattestid: Happy birthday to Kreps. Happy birthday to Kreps. Happy biiirthday tooo Kreee-eeps, Happy birthday to Kreps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 4. juli 2003 #19 Del Skrevet 4. juli 2003 GRATTIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. juli 2003 #20 Del Skrevet 4. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå