Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Til dere jenter Si at du står å deler ut brosjyrer for et selskap på en messe, og når du spør om en person vil ha, så får du i svar "om nummeret ditt står inni så tar jeg gjerne imot". Hvordan hadde du reagert da? Spørs det helt opp til personen som spør eller? Var nemlig nettopp på båtmesse på arenum i Bergen, og fikk så innmari lyst til å svare dette. Lurer dermed på hvilke svar jeg kunne fått. Bare av ren nysgjerrighet... Takker og bukker :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Jeg ville nok småledd og sagt at "du finner hvertfall telefonnummeret til noen som kan hjelpe deg med alt du lurer på om våre produkter/tjenester", men personlig oppfattet det som ganske ufint og ubehagelig. Husk at disse menneskene er på jobb, og de ville ikke nødvendigvis henvendt seg til deg dersom de ikke ønsket å tilby deg et produkt eller en tjeneste. Det er ikke en direkte invitasjon til flørting, og isåfall er det særdeles uprofesjonelt å prøve å sjekke opp kunder når man er på jobb - de fleste arbeidsplasser har strenge regler rundt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå