Gå til innhold

Arrrghh! Jeg er så skuffet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle hente ringene våre i dag, jeg gledet meg sånn!!!! MEN....de var for små...Hun som målte fingrene våre, brukte feil mal, så nå må ringene inn igjen....Jeg hadde gledet meg sånn til å gå med ringen på fest i morgen, men neida...Jeg vet at det er menneskelig å feile, og alt det der, men jeg syns faktisk det er ganske uproft gjort. Dette er en viktig ting for folk og da skal man gjøre sitt ytterste for at alt skal gå bra......Nå må vi vente til mandag, hun skulle se om de fikk gjort noe med dem da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tragisk det med ringstørrelsene! På forlovelsesringen min, måtte jeg få skrudd den inn enda engang. Ringprøvesettet var ikke lik inni som ringen vi kjøpte. De prøvde jo først på at det var min feil, men slike ting kan jo ikke jeg vite, det må jo gullsmeden opplyse om! Men det gikk bra, og jeg slapp å betale for ny innskruing.

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Det samme skjedde med oss/meg, han fikk sin ring i rette størrelsen, men jeg måtte vente i to uker..

Håper du slipper å vente for lenge:)

Skrevet

Når sånne ting skjer, spør jeg: Hvilken kompensasjon fikk du da?

Jeg ville synes at et avslag på prisen på 10-20% ville være passende, eller at dere fikk gravering på kjøpet eller at dere fikk et gavekort e.l. Den butikken der hørtes uproff ut.

Skrevet

Regner ikke med å få noe...tror heller ikke noe på at vi får dem i dag heller....:(. Jeg syns også dette var utrolig uproft...

Skrevet

Kjedelige greier. Selv venter jeg tålmodig på at forlovelsesringen min skal taes inn, jeg ble forespeilet omtrent 3 uker...ganske kjipt å vente så lenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...