Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 I dag har jeg på meg sort neglelakk — noe jeg faktisk syns kan være ganske kult, særlig på korte negler. Jeg pleier ikke å bruke neglelakk med sterke farger så veldig ofte, men når jeg gjør det er det som regel rød, rosa eller korallfarget. Aller best liker jeg mer naturlige negler med bare blank eller lyserosa neglelakk, og jeg liker også godt fransk manikyr — men da må jeg be min kjære mor om hjelp, for jeg får det ikke til selv. Jeg syns også at lange negler er pent, så lenge de ikke er for lange. Jeg syns det er viktig å ha velstelte negler — jeg føler meg i hvert fall mye freshere da, og dessuten ser det så mye mer gjennomført ut. Uten å fornærme noen — nedbitte negler er noe av det verste jeg vet, jeg syns det er utrolig ekkelt. Så — korte eller lange negler? Neglelakk eller ikke? Fortell meg hva dere syns er pent og ikke!
Avalon Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Jeg foretrekker selv å ha lange negler. Liker neglelakk godt, varierer med farger fra sterke, mørke, lyse og skimmrende farger etter humøret. Fransk manikyr er veldig lekkert, men to av neglene mine er litt rare så det hadde bare sett rart ut på mine negler...
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Jeg bruker neglelakk konstant. Stort sett lange negler.Favoritten er knallrød eller sort (helst til fest). Fransk manikyr syns jeg tar for lang tid, så bruker oftest sølv neglelakk.
Gjest Gjest_ebba_* Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 tycker de e så fin med långa och målade ! Själv brukar jag ha långa sen när jag tröttnar klipper jag jättekort sen låter jag dem växa ut igen osv.. men som sagt bara dom e välskötta och alltid målade
Vulpes Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Jeg synes det er penest med halvlange negler. Men mine er så myke at de fliser seg opp med en gang, helt håpløst å få dem lange. Bruker neglelakk innimellom. Da går det mest i svart eller knallrød. Har også lilla og gjennomsiktig neglelakk jeg bruker nå og da.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Jeg jobber mye med vann, må derfor ta godt vare på neglene mine. Selv masserer jeg inn olje på negl og neglebånd nesten daglig. Bruker bestandig styrkende ,farget neglelakk. Har en vennine som driver med manikyr, som hjelper meg med litt ekstra pleie når det er behov for det. Bruker produkter fra manikyr-serien til Lòreal, har god erfaring med dem. Hva syns dere er finest når det gjelder lange negler? Rund eller mer kantet fasong? (om dere skjønner hva jeg mener). Hvilken lakkfarge fortrekker dere ?
Gjest Raptuza Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Eg syns det er gøy å lakkera neglene innimellom, sjølv om eg som oftast har dei naturell. Er heller ikkje så sunt å pusta inn neglelakkdust for ofte.... Eg har no 6 neglelakkar: blank, kvit, beige, gul, oransje og blågrøn. Idag har eg ein varm gultone på neglane, då eg først la eit lag med oransje hin dagen og malte over med gul i dag. Syns det er gøy å laga nye fargar med å legge dei over kvarandre! Et godt tips til dei som vil eksperimentera!
Gjest Gjest_nora_* Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Har alltid hatt en indre neglefanatiker jeg tror jeg:) Var den eneste ungen som løp rundt med lange negler i 4. klasse på barneskolen for å si det sånn:P Var ikke det at jeg var en prippen liten "brat" som var redd for å leke i sanda for da fikk jeg dritt under neglene, men jeg likte å ha dem lange. Antar jeg var så stolt over at jeg hadde klart å slutte å bite dem og slikt. Og siden den gang har jeg alltid hatt lange negler og har også hele tiden likt å fikse dem og lakke dem og slikt .Synes det er så pent med lange (ikke for lange) velstelte negler. Gjør hendene mye finere enten man har pinner eller pølsefingre. Er det bare jeg som alltid har vært sånn?
snooops Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Jeg hadde også lange negler på barneskolen, og fikk mye oppmerksomhet pga dem. De var vel egentlig litt i lengste laget for alderen (hvor normalt er det egentlig med en 8-9 åring med 2 cm lange negler?). Nå for tiden filer jeg dem ca en gang i uka, så de er alltid 3-5 mm. Skulle gjerne hatt dem lenger, men synes de har blitt så misfargede og stygge at de ikke er noe pene når de er skikkelig lange. Neglelakk bruker jeg nesten aldri. Er så klønete når det gjelder sånne ting, så jeg bruker alltid en evighet, og blir aldri fornøyd (men det kan også komme av at jeg er skikkelig pirkete). Synes stort sett nøytrale farger er penest (elsker fransk manikyr), i alle fall på meg selv. Røde negler er noe av det styggeste jeg ser, spesilelt når de er lange, det blir skikkelig white trash med en gang.
Gjest Raptuza Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 Nokon som veit om eit merke med ein god sølvneglelakk??
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 9. mars 2009 #11 Skrevet 9. mars 2009 lange negler, med fransk manikyr, eller så syns jeg røde, lange negler er supersexy :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #12 Skrevet 10. mars 2009 lange negler, med fransk manikyr, eller så syns jeg røde, lange negler er supersexy :rødme: Helt enig med deg at lange røde negler er noe av det flotteste og mest sexy en lekker dame kan ha ! Hvor lange er dine ? Hvor ofte har du de rødlakkerte ?
LillAmalie Skrevet 12. mars 2009 #13 Skrevet 12. mars 2009 syns bare røde negler er fint om neglene er korte. ellers er det fint med "rosa", sølv, fransk manikyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå