Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #281 Del Skrevet 16. juli 2009 Vet ikke, er alt annet enn pen. Jeg var fortapt fra første stund. Hvor langt kommer man i livet med rødt hår og stor nese, egentlig? Utover de trekkene er jeg egentlig ikke så ille, gjennomsnittlig høy, skoleresultater godt over middels. De mindre pene trekkene har imidlertid gjort slik at jeg har null venner, null prospekter hva gjelder samvære med mennesker av det motsatte kjønn og ellers. Har egentlig en ganske sterk aversjon mot folk som mener at man er sin egen begrensning, også. Det er sant, men på en annen måte enn "du kan gjøre alt bare du går inn for det". Det er ikke sant. Begrensningene er der fra fødselen av, i form av oppvekstvilkår, miljø, gener. Forsøker man å omgå disse faktorene får man en brutal oppvekker. Jaja, uansett: jeg misunner de fleste, og jeg har ennå til gode å se noen som er styggere enn meg. Derfor tør jeg aldri smile. Gjør noe med utseendet da? Det er veldig mye som kan gjøres faktisk! Ta f.eks en titt på denne siden: http://www.sailerclinic.com/aesthetische_chirurgie.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #282 Del Skrevet 16. juli 2009 Jo, på skolen er det sånn. Men i jobb-sammenheng er det en del type jobber som er mye lettere å få - eller umulig å få ellers - med det rette utseendet. Men selvfølgelig er det som du sier på sjekkemarkedet at hovedfordelen ligger. Og som sagt, det har aldri vært sunt for personligheten å få alt en peker på. Det ser man tydelig allerede hos små barn som blir bortskjemte. Joda . I noen jobber er uniformen faktisk " pent yttre " Eks enkelte selger - jobber , bedriftens ansikt utad - jobber osv Der foretrekkes det ofte søkere med presentabelt utseende . Gla jeg ikke har slike jobber lengre .Slitsom - ja extra slitsomt .Ingenting å misunne . Hater jobber i service yrker med SMILE-PLIKT ... Anstrengende å smile hele dagen ...når jobben egentlig er dritt kjedlig : ) Og dagen alltfor lang : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #283 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har riktignok BDD, men klarer å objektivt se hvor langt nede på skalaen utseendet mitt ligger. TIpper jeg tangerer på 2 til 3 dersom 10 er toppen. Uansett, pene mennesker har fordeler på alle plan i livet. Vi er alle mer tilbøyelige til å behandle mennesker med fine trekk bedre enn de som ikke vant det genetiske lotteriet, slik er det bare. Jaja. Jeg antar at du får behandling for Body dysmorphic disorder (BDD)? Ellers klarer du jo sikkert ikke å se objektivt hvordan du egentlig ser ut ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #284 Del Skrevet 16. juli 2009 Joda . I noen jobber er uniformen faktisk " pent yttre " Eks enkelte selger - jobber , bedriftens ansikt utad - jobber osv Der foretrekkes det ofte søkere med presentabelt utseende . Gla jeg ikke har slike jobber lengre .Slitsom - ja extra slitsomt .Ingenting å misunne . Hater jobber i service yrker med SMILE-PLIKT ... Anstrengende å smile hele dagen ...når jobben egentlig er dritt kjedlig : ) Og dagen alltfor lang : ) Ja, herlighet der ser man - sikkert ikke bare fordeler det, nei. Det er vel med utseendet som med alt annet i livet - det er fordeler og ulemper med ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #285 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg merker meg hvordan folk reagerer når de ser meg, det er ikke særlig magisk. Mindre pene trekk foranlediger blikk og sure miner og en lavere tilbøyelighet til å være vennlig overfor en, facts of life. Samme hvor fæl jeg ser ut vil operasjoner imidlertid aldri bli et alternativ, da hopper jeg heller fra oslo plaza. Det verste er egentlig vissheten om at man ikke har sjangs på gjennomsnittlige kvinner, og ikke under noen omstendigheter på det øvre og over-gjennomsnittlige sjiktet. Egentlig har man ikke sjans på noen, og vil i utgangspunktet begå selvmord eller være ensom og lei hele livet. Å smile til jenter er f.eks uoverkommelig, hvem vil vel bli smilt til av en som meg. Nå ødelegger jeg vel forresten for tråden som sådan, beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #286 Del Skrevet 16. juli 2009 Det koster ikke mye heller . Ganske rimlig egentlig . Bruker selv å ta litt hudpleie gjevnlig på skjønnhetssalong, rensing og peeling behandling - bare for å beholde glatt hud og forsinke aldringsprosess .Da er gjevnlig hudpleie viktig . Koster ikke mye det heller . En 1000 lapp hver gang . Leste i brosjyre der på salongen at Restilane kostet ca mellom 1500 - 2000 kr ... Det er ikke mye ...for et resultat som varer lenge ! Nei det er billig moro Gått på wah wah spa noen gang? De skal være ganske bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #287 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg merker meg hvordan folk reagerer når de ser meg, det er ikke særlig magisk. Mindre pene trekk foranlediger blikk og sure miner og en lavere tilbøyelighet til å være vennlig overfor en, facts of life. Samme hvor fæl jeg ser ut vil operasjoner imidlertid aldri bli et alternativ, da hopper jeg heller fra oslo plaza. Det verste er egentlig vissheten om at man ikke har sjangs på gjennomsnittlige kvinner, og ikke under noen omstendigheter på det øvre og over-gjennomsnittlige sjiktet. Egentlig har man ikke sjans på noen, og vil i utgangspunktet begå selvmord eller være ensom og lei hele livet. Å smile til jenter er f.eks uoverkommelig, hvem vil vel bli smilt til av en som meg. Nå ødelegger jeg vel forresten for tråden som sådan, beklager. Hvorfor er det uaktuelt med en operasjon da? Jeg fatter ikke hvorfor det er så tabu? Ganske mange i Hollywood har gjort det for å få fart i karrieren sin, og det er forbausende mye man kan få til om man har penger nok. Man kan således få en frosk til å fremstå som en prins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #288 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg merker meg hvordan folk reagerer når de ser meg, det er ikke særlig magisk. Mindre pene trekk foranlediger blikk og sure miner og en lavere tilbøyelighet til å være vennlig overfor en, facts of life. Samme hvor fæl jeg ser ut vil operasjoner imidlertid aldri bli et alternativ, da hopper jeg heller fra oslo plaza. Det verste er egentlig vissheten om at man ikke har sjangs på gjennomsnittlige kvinner, og ikke under noen omstendigheter på det øvre og over-gjennomsnittlige sjiktet. Egentlig har man ikke sjans på noen, og vil i utgangspunktet begå selvmord eller være ensom og lei hele livet. Å smile til jenter er f.eks uoverkommelig, hvem vil vel bli smilt til av en som meg. Nå ødelegger jeg vel forresten for tråden som sådan, beklager. Som oftest finner man da kjærester på samme utseende skala som seg selv - tror jeg . Hvorfor ikke satse på å gi kvinnene på din egen skala oppmerksomhet , smil osv ? Eller er du like overfladisk selv og sikter alltfor høyt og vil ha en 10 er - når du selv kanskje er en 5 er ? Prøv nå å lek sammen med dine egne - du får sikkert dame - garantert . De bare venter på deg ! De har sikkert samme vanskelige tanker - som deg . Se dine muligheter - ikke dine begrensninger . Klarer du det - får du absolutt framgang . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #289 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg merker meg hvordan folk reagerer når de ser meg, det er ikke særlig magisk. Mindre pene trekk foranlediger blikk og sure miner og en lavere tilbøyelighet til å være vennlig overfor en, facts of life. Samme hvor fæl jeg ser ut vil operasjoner imidlertid aldri bli et alternativ, da hopper jeg heller fra oslo plaza. Det verste er egentlig vissheten om at man ikke har sjangs på gjennomsnittlige kvinner, og ikke under noen omstendigheter på det øvre og over-gjennomsnittlige sjiktet. Egentlig har man ikke sjans på noen, og vil i utgangspunktet begå selvmord eller være ensom og lei hele livet. Å smile til jenter er f.eks uoverkommelig, hvem vil vel bli smilt til av en som meg. Nå ødelegger jeg vel forresten for tråden som sådan, beklager. Etter hva jeg forstår så kan BDD behandles med psykoterapi og hvis du ikke får det nå så bør du jo prøve å få det. Med diagnose BDD kan du ikke se ditt utseende realistisk som det egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #290 Del Skrevet 16. juli 2009 Tja, det koster penger, jeg føler det blir falskt og uekte, og resultatet kan man bli ugjenkallelig misfornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #291 Del Skrevet 16. juli 2009 Nei det er billig moro Gått på wah wah spa noen gang? De skal være ganske bra? Nei ! Går du der da ? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #292 Del Skrevet 16. juli 2009 Som oftest finner man da kjærester på samme utseende skala som seg selv - tror jeg . Hvorfor ikke satse på å gi kvinnene på din egen skala oppmerksomhet , smil osv ? Eller er du like overfladisk selv og sikter alltfor høyt og vil ha en 10 er - når du selv kanskje er en 5 er ? Prøv nå å lek sammen med dine egne - du får sikkert dame - garantert . De bare venter på deg ! De har sikkert samme vanskelige tanker - som deg . Se dine muligheter - ikke dine begrensninger . Klarer du det - får du absolutt framgang . Men det er heller ikke poenget; det er vissheten om utilstrekkeligheten overfor andre enn "mine egne", som du så kontant sier, som gjør hverdagen uutholdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #293 Del Skrevet 16. juli 2009 Nei ! Går du der da ? : ) Nei, men jeg bodde på et hotell et år, og i første etasjen hadde de et sånt Og så ble jeg litt kjent med hun som var daglig leder. Fikk en liten omvisning. Så veldig ok ut Men jeg er dårlig til å følge opp impulser og ønsker - godt jeg minte meg selv på d nå, så har jeg d i bakhånd til en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #294 Del Skrevet 16. juli 2009 Nei, men jeg bodde på et hotell et år, og i første etasjen hadde de et sånt Og så ble jeg litt kjent med hun som var daglig leder. Fikk en liten omvisning. Så veldig ok ut Men jeg er dårlig til å følge opp impulser og ønsker - godt jeg minte meg selv på d nå, så har jeg d i bakhånd til en annen dag Ja det må du prøve en gang ! Kjempedeilig med litt skjønnhets pleie & massage , boblebad o.l Koz - det fortjener man av og til i en stressende hverdag : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #295 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg merker meg hvordan folk reagerer når de ser meg, det er ikke særlig magisk. Mindre pene trekk foranlediger blikk og sure miner og en lavere tilbøyelighet til å være vennlig overfor en, facts of life. Samme hvor fæl jeg ser ut vil operasjoner imidlertid aldri bli et alternativ, da hopper jeg heller fra oslo plaza. Det verste er egentlig vissheten om at man ikke har sjangs på gjennomsnittlige kvinner, og ikke under noen omstendigheter på det øvre og over-gjennomsnittlige sjiktet. Egentlig har man ikke sjans på noen, og vil i utgangspunktet begå selvmord eller være ensom og lei hele livet. Å smile til jenter er f.eks uoverkommelig, hvem vil vel bli smilt til av en som meg. Nå ødelegger jeg vel forresten for tråden som sådan, beklager. D kan være utstrålingen din også - forventningsstyring. Umulig for oss å vite. Folk tror ofte jeg er advokat, eller administrende direktør. Kommer an på klærne jeg går i og anledningen osv. Jeg får veldig grei service og oppmerksomhet da. Andre ganger kler jeg meg i joggeklær, hopper over barberingen noen dager, går en dag uten dusj - en merker fort forskjellen. (Dette gjør jeg selvsagt ikke i arbeidsperioder, men som student står jeg ganske fritt.. Og d å bli antatt å være advokat osv, kan være ganske anstrengende til tider.) Så, faktisk samme hvordan du ser ut - *uansett* - så kan du styre hvordan folk oppfatter deg. Hvis du retter opp ryggen, har hår og ansikt så velstelt som mulig, og kler deg presentabelt, så mangler du bare å kle på deg et ektefølt, hjertelig smil, og kan gå inn hvor som helst med positiv innstilling og få veldig positiv respons. Så det er veldig mye du kan gjøre selv. Og det er FØR eventuell plastisk kirurgi. Din mentale innstilling er også uhyre viktig - altså hva du tror du kan oppnå og hvem du tror du kan få. Har du forresten helsen i orden? Alle armer og bein? Dine egne tenner? I så fall har du et meget godt utgangspunkt. Livet kan smile til deg, min venn - vær du sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #296 Del Skrevet 16. juli 2009 Herlighet, jeg forstår jo i hvert fall at vi er i en tråd om utseende etc. Skulle jeg pratet om utseendet hele tiden så hadde jeg blitt sliten altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #297 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja det må du prøve en gang ! Kjempedeilig med litt skjønnhets pleie & massage , boblebad o.l Koz - det fortjener man av og til i en stressende hverdag : ) Minn meg på det dersom jeg dukker opp her en dag med tordensky over hodet mitt igjen - det burde være rette dagen å teste det ut på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #298 Del Skrevet 16. juli 2009 Men det er heller ikke poenget; det er vissheten om utilstrekkeligheten overfor andre enn "mine egne", som du så kontant sier, som gjør hverdagen uutholdelig. Ditt utseende trenger ikke bety at du er utilstrekkelig ! Hva med å kjøpe noen nye fine klær og ha litt godlukt på ! Kan gjøre under verker . Velstelte & velduftende folk - blir strax behandlet bedre og mer vennlig ! Enn folk som SER sjuskete ut og går fillete kledd . Du kan nok se stilig ut - i rette antrekket .Du får be kassa dama om hjelp til å kle deg ...og hva du skal kjøpe : ) Merker at jeg også blir behandlet forskjelig- ut ifra hvordan jeg kler meg ! Eks har jeg en svindyr jakke på med pels og greier ...løper kassadamene etter meg og gir meg gjerne rabatter på bagateller ... Kommer jeg i dongeri bukser og ryggsekk ...er de ikke like ivrige selgere : ) Eller med service . Det opplever jeg og det .Selv om jeg er pen ... Stinker du penger ....blir du også automatisk behandlet bedre og lagt merke til . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #299 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Ditt utseende trenger ikke bety at du er utilstrekkelig ! Hva med å kjøpe noen nye fine klær og ha litt godlukt på ! Kan gjøre under verker . Velstelte & velduftende folk - blir strax behandlet bedre og mer vennlig ! Enn folk som SER sjuskete ut og går fillete kledd . Du kan nok se stilig ut - i rette antrekket .Du får be kassa dama om hjelp til å kle deg ...og hva du skal kjøpe : ) Merker at jeg også blir behandlet forskjelig- ut ifra hvordan jeg kler meg ! Eks har jeg en svindyr jakke på med pels og greier ...løper kassadamene etter meg og gir meg gjerne rabatter på bagateller ... Kommer jeg i dongeri bukser og ryggsekk ...er de ikke like ivrige selgere : ) Eller med service . Det opplever jeg og det .Selv om jeg er pen ... Stinker du penger ....blir du også automatisk behandlet bedre og lagt merke til . Javisst, alle prøver å utnytte (få fordeler av) alle andre til sin egen fordel. Og ingen gidder å kaste bort tiden på noen de ikke tror de kan utnytte (få fordeler av). Så enkelt er det bare - litt kynisk sagt da men hehe Endret 16. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #300 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg merker meg hvordan folk reagerer når de ser meg, det er ikke særlig magisk. Mindre pene trekk foranlediger blikk og sure miner og en lavere tilbøyelighet til å være vennlig overfor en, facts of life. Samme hvor fæl jeg ser ut vil operasjoner imidlertid aldri bli et alternativ, da hopper jeg heller fra oslo plaza. Det verste er egentlig vissheten om at man ikke har sjangs på gjennomsnittlige kvinner, og ikke under noen omstendigheter på det øvre og over-gjennomsnittlige sjiktet. Egentlig har man ikke sjans på noen, og vil i utgangspunktet begå selvmord eller være ensom og lei hele livet. Å smile til jenter er f.eks uoverkommelig, hvem vil vel bli smilt til av en som meg. Nå ødelegger jeg vel forresten for tråden som sådan, beklager. Sorry, trodde du var jente. Vet du hva? Du har et veldig rigid syn på ting. Hvorfor kaste seg fra oslo plaza? Hallo? Mange mennesker foretar slike operasjoner og jeg har faktisk lyst på det selv (kan tenke meg en spissere nese). Man er ikke en freak om man gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå