Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #261 Del Skrevet 16. juli 2009 Vet ikke, er alt annet enn pen. Jeg var fortapt fra første stund. Hvor langt kommer man i livet med rødt hår og stor nese, egentlig? Utover de trekkene er jeg egentlig ikke så ille, gjennomsnittlig høy, skoleresultater godt over middels. De mindre pene trekkene har imidlertid gjort slik at jeg har null venner, null prospekter hva gjelder samvære med mennesker av det motsatte kjønn og ellers. Har egentlig en ganske sterk aversjon mot folk som mener at man er sin egen begrensning, også. Det er sant, men på en annen måte enn "du kan gjøre alt bare du går inn for det". Det er ikke sant. Begrensningene er der fra fødselen av, i form av oppvekstvilkår, miljø, gener. Forsøker man å omgå disse faktorene får man en brutal oppvekker. Jaja, uansett: jeg misunner de fleste, og jeg har ennå til gode å se noen som er styggere enn meg. Derfor tør jeg aldri smile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. juli 2009 #262 Del Skrevet 16. juli 2009 I Hollywood stilles det nå kritiske spørsmål ved om Botox er "ut", på grunn av at giften ødelegger for skuespillerrollene og mimikken i ansiktet: http://www.independent.co.uk/opinion/comme...act-779102.html Alfred Hitchcock once said, "The greatest special effect is a close-up of the human face." Botox has stripped this effect from the movies – and left our films frozen. Jeg er for skjønnhet og et mest mulig rynkefritt ansikt, men jeg ville aldri ha brukt botox. Det er en kortsiktig løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #263 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) I Hollywood stilles det nå kritiske spørsmål ved om Botox er "ut", på grunn av at giften ødelegger for skuespillerrollene og mimikken i ansiktet: http://www.independent.co.uk/opinion/comme...act-779102.html Alfred Hitchcock once said, "The greatest special effect is a close-up of the human face." Botox has stripped this effect from the movies – and left our films frozen. Jeg er for skjønnhet og et mest mulig rynkefritt ansikt, men jeg ville aldri ha brukt botox. Det er en kortsiktig løsning. Interessant Dette hadde jeg faktisk ikke tenkt på før nå, men når jeg tenker på det så husker jeg for noen år siden at jeg så Meg Ryan på et engelsk talk show, og jeg overdriver ikke når jeg sier at smilet hennes så ut som det var limt på!! Herregud, ho minnet meg faktisk om gliset til The Joker (Jack Nicholson) i Batman filmen hehe Tenkte ikke på det da - trodde egentlig det kom av en ansiktsløftning - men det kan jo ha vært Botox eller Collagen (i leppene) da kanskje. Egentlig er det jo tragisk fordi jeg har alltid syns Meg Ryan var ei helt nydelig dame - til da! Endret 16. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #264 Del Skrevet 16. juli 2009 Vet ikke, er alt annet enn pen. Jeg var fortapt fra første stund. Hvor langt kommer man i livet med rødt hår og stor nese, egentlig? Utover de trekkene er jeg egentlig ikke så ille, gjennomsnittlig høy, skoleresultater godt over middels. De mindre pene trekkene har imidlertid gjort slik at jeg har null venner, null prospekter hva gjelder samvære med mennesker av det motsatte kjønn og ellers. Har egentlig en ganske sterk aversjon mot folk som mener at man er sin egen begrensning, også. Det er sant, men på en annen måte enn "du kan gjøre alt bare du går inn for det". Det er ikke sant. Begrensningene er der fra fødselen av, i form av oppvekstvilkår, miljø, gener. Forsøker man å omgå disse faktorene får man en brutal oppvekker. Jaja, uansett: jeg misunner de fleste, og jeg har ennå til gode å se noen som er styggere enn meg. Derfor tør jeg aldri smile. Overdriver litt nå vel. Jeg har jo ikke sett deg selvfølgelig men jeg tror faktisk ikke man skal gå langt for å finne noen med større skavanker enn rødt hår og stor nese altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pen men ulykkelig Skrevet 16. juli 2009 #265 Del Skrevet 16. juli 2009 NEPPE, jeg synes ikke livet er berde med de som er pene, absolutt ikke. Jeg får alltid mye oppmerksomhet uansett hvor jeg er at jeg er pev osv osv... har trodd det skulle telle mye i min framtid. men det stemte ikke. Har kommet borti 2-3 av livets største kriser pga kjærlighet og feil partner likevel Livet er rett og slett bra for KOLKE mennesker, som vet hva dem gjør, ikke tilknyttende til utsende. Jeg har inntrykk av at mindre pene damer og menn lykkes bedre enn pene, for vi ser etter personer som kan være like pene, og det er vanskelig å finne med menneskelige egenskaper fortiden, som oftesr er de pene utvendig men stygge innvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #266 Del Skrevet 16. juli 2009 pene utvendig men stygge innvendig.. Du har nok et poeng der - pene mennesker får det for lett og blir litt ødelagt innvendig av det. Du får endre på det du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karolina Skrevet 16. juli 2009 #267 Del Skrevet 16. juli 2009 NEPPE, jeg synes ikke livet er berde med de som er pene, absolutt ikke. Jeg får alltid mye oppmerksomhet uansett hvor jeg er at jeg er pev osv osv... har trodd det skulle telle mye i min framtid. men det stemte ikke. Har kommet borti 2-3 av livets største kriser pga kjærlighet og feil partner likevel Livet er rett og slett bra for KOLKE mennesker, som vet hva dem gjør, ikke tilknyttende til utsende. Jeg har inntrykk av at mindre pene damer og menn lykkes bedre enn pene, for vi ser etter personer som kan være like pene, og det er vanskelig å finne med menneskelige egenskaper fortiden, som oftesr er de pene utvendig men stygge innvendig.. Ehh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karolina Skrevet 16. juli 2009 #268 Del Skrevet 16. juli 2009 Du har nok et poeng der - pene mennesker får det for lett og blir litt ødelagt innvendig av det. Ja ha? På hvilken måte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #269 Del Skrevet 16. juli 2009 NEPPE, jeg synes ikke livet er berde med de som er pene, absolutt ikke. Jeg får alltid mye oppmerksomhet uansett hvor jeg er at jeg er pev osv osv... har trodd det skulle telle mye i min framtid. men det stemte ikke. Har kommet borti 2-3 av livets største kriser pga kjærlighet og feil partner likevel Livet er rett og slett bra for KOLKE mennesker, som vet hva dem gjør, ikke tilknyttende til utsende. Jeg har inntrykk av at mindre pene damer og menn lykkes bedre enn pene, for vi ser etter personer som kan være like pene, og det er vanskelig å finne med menneskelige egenskaper fortiden, som oftesr er de pene utvendig men stygge innvendig.. Ja - verre enn å være stygg - er å være dum , om det er noen trøst ! Jeg tror dumme folk må ha det bra jævlig . Tenk hvor mye dumt de gjør ? Brenner seg gang på gang - uten å lære osv ! NB ! Jeg har aldri brukt noe kunstig som botox eller restilane .Har ikke hatt behov for det enda .Men den dagen kommer sikkert til meg - som til alle andre : ) Men Restilane injeksjoner vet jeg i hvertfall er helt ufarlig og uten bivirkninger . Men det varer bare 6 - 8 mnd ...så må man fylle på - på nytt : ) Ja - ser ille ut med Botox - om det er snakk om feilbehandling osv .Men bi-virkningene er heldigvis ikke permanente - kunn midlertidige , dersom behandlingen blir mislykket . Leste om en som ble lammet i halve leppa - rett etter injeksjon ...men det gikk over av seg selv .Men høres skummelt ut ja . Da er Restilane injeksjoner mye bedre - og helt ufarlig . Ja alle skal vi eldes - men hvorfor ikke gjøre det beste ut av det ? Så lenge man trives med seg selv - er det det viktigste , med eller uten restilane injeksjoner - i fremtiden : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #270 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja alle skal vi eldes - men hvorfor ikke gjøre det beste ut av det ? Så lenge man trives med seg selv - er det det viktigste , med eller uten restilane injeksjoner - i fremtiden : ) Helt enig Om min framtidige dame ønsker seg slike injeksjoner når hun eldes, for å holde på ungdommen lenger, så vil jeg absolutt støtte det. Er ikke noe å snakke om engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #271 Del Skrevet 16. juli 2009 Overdriver litt nå vel. Jeg har jo ikke sett deg selvfølgelig men jeg tror faktisk ikke man skal gå langt for å finne noen med større skavanker enn rødt hår og stor nese altså. Jeg har riktignok BDD, men klarer å objektivt se hvor langt nede på skalaen utseendet mitt ligger. TIpper jeg tangerer på 2 til 3 dersom 10 er toppen. Uansett, pene mennesker har fordeler på alle plan i livet. Vi er alle mer tilbøyelige til å behandle mennesker med fine trekk bedre enn de som ikke vant det genetiske lotteriet, slik er det bare. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #272 Del Skrevet 16. juli 2009 Helt enig Om min framtidige dame ønsker seg slike injeksjoner når hun eldes, for å holde på ungdommen lenger, så vil jeg absolutt støtte det. Er ikke noe å snakke om engang.. Det koster ikke mye heller . Ganske rimlig egentlig . Bruker selv å ta litt hudpleie gjevnlig på skjønnhetssalong, rensing og peeling behandling - bare for å beholde glatt hud og forsinke aldringsprosess .Da er gjevnlig hudpleie viktig . Koster ikke mye det heller . En 1000 lapp hver gang . Leste i brosjyre der på salongen at Restilane kostet ca mellom 1500 - 2000 kr ... Det er ikke mye ...for et resultat som varer lenge ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #273 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja ha? På hvilken måte da? Behøver ikke jobbe hardt for å få det de vil ha. Det er ikke sunt. Krever jo da ingenting av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #274 Del Skrevet 16. juli 2009 Det koster ikke mye heller . Ganske rimlig egentlig . Bruker selv å ta litt hudpleie gjevnlig på skjønnhetssalong, rensing og peeling behandling - bare for å beholde glatt hud og forsinke aldringsprosess .Da er gjevnlig hudpleie viktig . Koster ikke mye det heller . En 1000 lapp hver gang . Leste i brosjyre der på salongen at Restilane kostet ca mellom 1500 - 2000 kr ... Det er ikke mye ...for et resultat som varer lenge ! Pengene er ikke poenget her. Det dreier seg bare om å bruke sunn fornuft og vurdere risker opp i mot nytteverdi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #275 Del Skrevet 16. juli 2009 Vet ikke, er alt annet enn pen. Jeg var fortapt fra første stund. Hvor langt kommer man i livet med rødt hår og stor nese, egentlig? Utover de trekkene er jeg egentlig ikke så ille, gjennomsnittlig høy, skoleresultater godt over middels. De mindre pene trekkene har imidlertid gjort slik at jeg har null venner, null prospekter hva gjelder samvære med mennesker av det motsatte kjønn og ellers. Har egentlig en ganske sterk aversjon mot folk som mener at man er sin egen begrensning, også. Det er sant, men på en annen måte enn "du kan gjøre alt bare du går inn for det". Det er ikke sant. Begrensningene er der fra fødselen av, i form av oppvekstvilkår, miljø, gener. Forsøker man å omgå disse faktorene får man en brutal oppvekker. Jaja, uansett: jeg misunner de fleste, og jeg har ennå til gode å se noen som er styggere enn meg. Derfor tør jeg aldri smile. Nå ble jeg lei meg inni meg. Tror ikke noe på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #276 Del Skrevet 16. juli 2009 Behøver ikke jobbe hardt for å få det de vil ha. Det er ikke sunt. Krever jo da ingenting av dem. Men på jobb og på skolen - må man jo jobbe like hardt som alle andre ! Man får jo ikke bra karakterer forde man er pen ! Ikke god jobb heller ...om man ikke har utdannelse .Sånn sett er det vell ganske likt - og alle må jobbe like hardt. Er vell kunn på sjekkemarkedet vi har det enklest .Flere tilbud og større utvalg av partnere .Uten å anstrenge seg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #277 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har riktignok BDD, men klarer å objektivt se hvor langt nede på skalaen utseendet mitt ligger. TIpper jeg tangerer på 2 til 3 dersom 10 er toppen. Uansett, pene mennesker har fordeler på alle plan i livet. Vi er alle mer tilbøyelige til å behandle mennesker med fine trekk bedre enn de som ikke vant det genetiske lotteriet, slik er det bare. Jaja. Selvfølgelig har pene mennesker visse fordeler, men du bør prøve å se litt mer positivt på deg selv. Eller i hvert fall akseptere hvordan du ser ut. Blir ikke noe bedre av å ikke gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #278 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har riktignok BDD, men klarer å objektivt se hvor langt nede på skalaen utseendet mitt ligger. TIpper jeg tangerer på 2 til 3 dersom 10 er toppen. Uansett, pene mennesker har fordeler på alle plan i livet. Vi er alle mer tilbøyelige til å behandle mennesker med fine trekk bedre enn de som ikke vant det genetiske lotteriet, slik er det bare. Jaja. Begynn med antidepressanter mot BDDen, kjære og fiks ditt utseende da vel?! Farg håret hvis du hater det sånn. Nesten hele norge farger sitt, hvorfor kan ikke du farge ditt hvis du er misfornøyd? Fiks nesen din hvis den er så ille som du sier. Og mens du sparer penger, bruk sminke (kanskje gansk mye, men so what?) for å fremheve øynene f.eks. Hele livet kan renne forbi hvis du bare sitter der og har det sånn...Begynn å handle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #279 Del Skrevet 16. juli 2009 Nå ble jeg lei meg inni meg. Tror ikke noe på det! Du har fått en hjerne - bruk den ! Du kan ta en topp utdanning og få en godt betalt jobb Du kan få en kjempesnill partner - som kanskje ikke er fotomodell - men kjekk nok likevell ! Du kan få det meste du vil ha . Men med din instilling - må det gå galt .Først må du forandre den - og tenke mer positivt .Hva som ER innenfor rekkevidden din .Og sett pris på det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #280 Del Skrevet 16. juli 2009 Men på jobb og på skolen - må man jo jobbe like hardt som alle andre ! Man får jo ikke bra karakterer forde man er pen ! Ikke god jobb heller ...om man ikke har utdannelse .Sånn sett er det vell ganske likt - og alle må jobbe like hardt. Er vell kunn på sjekkemarkedet vi har det enklest .Flere tilbud og større utvalg av partnere .Uten å anstrenge seg : ) Jo, på skolen er det sånn. Men i jobb-sammenheng er det en del type jobber som er mye lettere å få - eller umulig å få ellers - med det rette utseendet. Men selvfølgelig er det som du sier på sjekkemarkedet at hovedfordelen ligger. Og som sagt, det har aldri vært sunt for personligheten å få alt en peker på. Det ser man tydelig allerede hos små barn som blir bortskjemte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå