Gjest Gjestinnen Skrevet 16. juli 2009 #241 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg må si at her var det mange "over the top" pene mennesker gitt Selvsagt. Internett er jo det aller mest effektive skjønnhetsproduktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #242 Del Skrevet 16. juli 2009 Selvsagt. Internett er jo det aller mest effektive skjønnhetsproduktet. Ser du noen her altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #243 Del Skrevet 16. juli 2009 Selvsagt. Internett er jo det aller mest effektive skjønnhetsproduktet. Haha, vel... Men du må jo ikke glemme at mange av de mest sexy damene har typer som forsørger dem, i alle fall i perioder, så de har strengt tatt generelt mer tid ti å sitte på nett enn mange andre. Mer motivasjon også, kanskje, siden de fort vasser i tilbud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #244 Del Skrevet 16. juli 2009 Jobber du selv.. ? Jeg tenker at skal en ha en eldre, ferdigutdannet mann, så hjelper det å ha noenlunde like verdier og interesser. Du minner meg om uhyre mye om eksen min (skrivestilen), så jeg føler nesten at jeg kjenner deg Eksen min er nesten nøyaktig lik den beskrivelsen du ga av deg selv, og jeg falt pladask for henne. Innertier. Det rare er at samme hvor deilige andre damer er, så ville jeg ikke ha valgt dem foran henne, om jeg hadde et slikt valg. Men samtidig så er det vanskelig å forestille meg et nytt forhold til min eks - i alle fall med meg som ferdigutdannet, og om hun fortsatt lever som hun gjør (dvs fortrinnsvis på menn). Hun burde helst ha hatt noe fornuftig å ta seg til om dagene. I Norge er det ikke så vanlig med vakre, hjemmeværene koner - bortsett kanskje fra på vestkanten i Oslo og utover i Bærum - men da må de ha fått barn først. Før det har de vel omtrent alltid en eller annen jobb å gå til, et eller annet å sysle med - trenger ikke å være noe viktig eller prestisjemessig, men bare så de har en viss struktur, eller hva en skal kalle det. Jeg jobber selvfølgelig - og er økonomisk selvstendig ! Kunne ikke tenkt meg å bare gå hjemme ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #245 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg jobber selvfølgelig - og er økonomisk selvstendig ! Kunne ikke tenkt meg å bare gå hjemme ... Der var du i alle fall ulik henne.. Og i forhold til d med utroskap. Men jeg tar nå ingen på ordet der uansett. En del damer lyver faktisk om d også når de er reellt sett helt anonyme, så som her i forumet. Men jeg velger å tro deg, for det har ingenting godt for seg å ikke gjøre det Jeg tror d er viktig for damer av kaliberet som dere har å ha en grei utdannelse, slik at en kan ha en seriøs jobb. Jeg tror hun sliter litt i arbeidslivet fordi hun ikke har en utdannelse, og da havner i jobber hvor hun ikke tas like seriøst og derfor utsettes for sexpress (sjefer, kolleger, kunder). Denne tråden handler jo om livet er letter for de pene... Så akkurat på den fronten, angående lavstatusjobber, så er det nok ikke det. Lettere å få sånne jobber kanskje, jeg så eksempel på det, men vanskeligere å bli værende i dem. Du har også en holdning til det å ta ansvar for egne handlinger - og tilsvarende avsmak for folk som ikke gjør det - som høres veldig bra ut.. Men, hva synes du selv? Ville du foretrukket å se mer ordinær ut, sånn midt på treet ca, eller trives du best som veldig vakker? Hvordan tror du d ville påvirket livet ditt å være helt normal av utseende og attraktivitet.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #246 Del Skrevet 16. juli 2009 Der var du i alle fall ulik henne.. Og i forhold til d med utroskap. Men jeg tar nå ingen på ordet der uansett. En del damer lyver faktisk om d også når de er reellt sett helt anonyme, så som her i forumet. Men jeg velger å tro deg, for det har ingenting godt for seg å ikke gjøre det Jeg tror d er viktig for damer av kaliberet som dere har å ha en grei utdannelse, slik at en kan ha en seriøs jobb. Jeg tror hun sliter litt i arbeidslivet fordi hun ikke har en utdannelse, og da havner i jobber hvor hun ikke tas like seriøst og derfor utsettes for sexpress (sjefer, kolleger, kunder). Denne tråden handler jo om livet er letter for de pene... Så akkurat på den fronten, angående lavstatusjobber, så er det nok ikke det. Lettere å få sånne jobber kanskje, jeg så eksempel på det, men vanskeligere å bli værende i dem. Du har også en holdning til det å ta ansvar for egne handlinger - og tilsvarende avsmak for folk som ikke gjør det - som høres veldig bra ut.. Men, hva synes du selv? Ville du foretrukket å se mer ordinær ut, sånn midt på treet ca, eller trives du best som veldig vakker? Hvordan tror du d ville påvirket livet ditt å være helt normal av utseende og attraktivitet.. ? De som er litt extra pene eller litt extra stygge - de vet av erfaring at verden er usmakelig overfladisk . Derfor - jeg ville vært meg selv .Og håper jeg er ung & lekker lengst mulig selvsagt ! Blir jeg eldre og alderdommen begynner å vises - så er det bare sprøyte litt restilane eller botox inn der det synes - som oftest ser man bra ut som eldre også . Jeg er ikke bekymret . verden er jævlig overfladisk . Slik du ser ut - deretter blir du behandlet av andre . Er absolutt ingen fordeler ved å ikke se bra ut ...desverre .Annet enn at du kanskje har flere veninner og mer kontakt med andre kvinner ... Men det er jeg ikke intrisert i . Syns menn er bedre selskap faktisk : ) Og lettere å omgås ! Og de få veninnene jeg faktisk har - er gode veninner ... Bedre med kvalitet enn kvantitet - når det gjelder venner ! Nemlig : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #247 Del Skrevet 16. juli 2009 De som er litt extra pene eller litt extra stygge - de vet av erfaring at verden er usmakelig overfladisk . Derfor - jeg ville vært meg selv .Og håper jeg er ung & lekker lengst mulig selvsagt ! Blir jeg eldre og alderdommen begynner å vises - så er det bare sprøyte litt restilane eller botox inn der det synes - som oftest ser man bra ut som eldre også . Jeg er ikke bekymret . verden er jævlig overfladisk . Slik du ser ut - deretter blir du behandlet av andre . Er absolutt ingen fordeler ved å ikke se bra ut ...desverre .Annet enn at du kanskje har flere veninner og mer kontakt med andre kvinner ... Men det er jeg ikke intrisert i . Syns menn er bedre selskap faktisk : ) Og lettere å omgås ! Og de få veninnene jeg faktisk har - er gode veninner ... Bedre med kvalitet enn kvantitet - når det gjelder venner ! Nemlig : ) Ja jeg nevnte d i et innlegg i går... Vi er liksom programmerte alle sammen. Vi er bare den samfunnet tillater oss å være. Så mye du skriver er/var likt for hun jeg snakket om. Sliter kraftig med å holde på venninner. Kanskje ikke bare fordi hun er litt umoralsk, men mest fordi hun alltid vinner mennene - så venninner føler seg underlegne? Og d med at damer dytter borti når de går forbi henne osv. På andre siden vasser hun i tilbud og oppmerksomhet fra menn. Ikke rart hun behandlet meg som billig vare ofte - hun har jo flusst av tilbud fra andre. Etter d forholdet, grunnet så mye d åpnet øynene mine for hvordan verden virkelig er, så har jeg gått gjennom en rekke depresjoner, tror jeg. Når du har funnet ut at verden er overfladisk og forutsigbar, hvordan finner du gledene i livet likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #248 Del Skrevet 16. juli 2009 Blir jeg eldre og alderdommen begynner å vises - så er det bare sprøyte litt restilane eller botox inn der det synes Dette er ikke bra vet du. Utseende er viktig selvfølgelig - og sikkert viktigere for de som er veldig pene - men det er viktig å innse og prøve å akseptere at alle eldes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. juli 2009 #249 Del Skrevet 16. juli 2009 - Trives jeg best i forhold - Vil ha sex jevnlig - Har alltid vært i forhold fra jeg var 15 år og til nå - Dermed fort å havne i forhold . - Jeg er pen og god i senga - Jeg er skikkelig på alle måter - fester og drikker med måte - Pliktoppfyllende & skoleflink faktisk. Så strålende flott! Jeg gir meg over ende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cybergirl Skrevet 16. juli 2009 #250 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg må si at her var det mange "over the top" pene mennesker gitt det er jo ikke for å briefe at noen skriver sånne innlegg i denne tråden. Det er bare sånn det er, livet ER lettere for pene, det er fakta, og de som ikke tror det har mest sannsynlig aldri opplevd det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #251 Del Skrevet 16. juli 2009 Så strålende flott! Jeg gir meg over ende. Jeg ser at du har laget et kort og konsist sammendrag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. juli 2009 #252 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er ikke intelligensen i seg som betyr noe - det er den sunne fornuften Samtidig har jeg til gode å se en "fornuftig men uintelligent". Tror de to tingene er litt beslektet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #253 Del Skrevet 16. juli 2009 det er jo ikke for å briefe at noen skriver sånne innlegg i denne tråden. Det er bare sånn det er, livet ER lettere for pene, det er fakta, og de som ikke tror det har mest sannsynlig aldri opplevd det selv. Var det du som er flyvertinne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #254 Del Skrevet 16. juli 2009 Samtidig har jeg til gode å se en "fornuftig men uintelligent". Tror de to tingene er litt beslektet. Ja, det har du helt rett i Men det jeg mente var at man kan være intelligent men mangle sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #255 Del Skrevet 16. juli 2009 Dette er ikke bra vet du. Utseende er viktig selvfølgelig - og sikkert viktigere for de som er veldig pene - men det er viktig å innse og prøve å akseptere at alle eldes. Noe som er skummelt med botox... ? Er det farlig? Hvis ikke, hva er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #256 Del Skrevet 16. juli 2009 det er jo ikke for å briefe at noen skriver sånne innlegg i denne tråden. Det er bare sånn det er, livet ER lettere for pene, det er fakta, og de som ikke tror det har mest sannsynlig aldri opplevd det selv. Jeg antar du tenker spesielt på damer? En kan uansett ikke være for bastant. Alt er individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #257 Del Skrevet 16. juli 2009 Samtidig har jeg til gode å se en "fornuftig men uintelligent". Tror de to tingene er litt beslektet. Trenger de absolutt ikke være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #258 Del Skrevet 16. juli 2009 Noe som er skummelt med botox... ? Er det farlig? Hvis ikke, hva er problemet? Hovedpoenget mitt er egentlig at alle må prøve å akseptere at man eldes. Sånn er det bare. Men det har jo vært historier der halve ansiktet har blitt lammet. Botox er jo gift og ikke akkurat sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #259 Del Skrevet 16. juli 2009 Hovedpoenget mitt er egentlig at alle må prøve å akseptere at man eldes. Sånn er det bare. Men det har jo vært historier der halve ansiktet har blitt lammet. Botox er jo gift og ikke akkurat sunt. Kan de ikke løse opp igjen lammelsen? Eneste jeg vet om botox er at effekten går over etter noen få måneder eller så där... Personlig ser jeg ingen problemer med å bruke det. Finnes kanskje mer verdige formål for pengene, men nytter ikke å henge seg opp i sånt. Skjønnhet og velvære er noe av d som gjør livet verdt å leve. Eller hur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #260 Del Skrevet 16. juli 2009 Kan de ikke løse opp igjen lammelsen? Eneste jeg vet om botox er at effekten går over etter noen få måneder eller så där... Personlig ser jeg ingen problemer med å bruke det. Finnes kanskje mer verdige formål for pengene, men nytter ikke å henge seg opp i sånt. Skjønnhet og velvære er noe av d som gjør livet verdt å leve. Eller hur? Vet ikke hva som skjedde etterhvert men det kan jo ikke være noe spes artig å være lammet i halve ansiktet i flere måneder uansett. Det er bedre å eldes med verdighet etter min mening. I lengden er det umulig å unngå det allikevel. Men moderat bruk av botox er kanskje ikke det aller verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå